Beantwoord

Mijn jaar- en eindnota zijn niet meer te zien in Mijn Energie?

• 6 maart 2018
  • 1 reactie
  • 97 keer bekeken

Werkt Fred T ook bij Qurrent ?
Het zou zomaar kunnen, want zowel mijn jaarnota als mijn eindnota zijn niet bij mijn gegevens te vinden.
Even nagezocht : zoekend bij de klantenservice wordt verwezen dat de jaarnota per mail is verstuurd.
De mail heb ik gevonden: daar staat dat ik deze kan vinden in " mijn energie". Nou daar staat echt geen jaarnota. Wel een profiel, dashboard en dat ik vrienden kan uitnodigen.
Echter, ik wil gewoon mijn jaarnota en eindnota even downloaden en checken.
Kan Qurrent mij die mailen ?
Qurrent heeft 8 weken de tijd om de nota te sturen, het zou wel zo netjes zijn als ze dan ook 8 weken wachten met incasseren. Er wordt geïncasseerd voordat de nota is gestuurd, dat kan echt niet.
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 10 maart 2018, 10:52

Hoi TNJ Koster,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Wat vervelend dat je de jaar- en eindnota niet terug kan vinden in Mijn Energie. Natuurlijk stuur ik je deze per e-mail toe.
Op 15 januari is de jaarnota verstuurd, en op 26 februari de eindnota. Pas na het versturen van de factuur, is er een bedrag geïncasseerd.
Ik hoop dat de jaar- en eindnota voor meer duidelijkheid zorgen en ik wens je een prettig weekend toe.

Groet, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hoi TNJ Koster,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Wat vervelend dat je de jaar- en eindnota niet terug kan vinden in Mijn Energie. Natuurlijk stuur ik je deze per e-mail toe.
Op 15 januari is de jaarnota verstuurd, en op 26 februari de eindnota. Pas na het versturen van de factuur, is er een bedrag geïncasseerd.
Ik hoop dat de jaar- en eindnota voor meer duidelijkheid zorgen en ik wens je een prettig weekend toe.

Groet, Nina

Reageer