Beantwoord

Mijn meter is over de kop gegaan kan het verbruik worden aangepast in Mijn Energie?

  • 4 januari 2018
  • 1 reactie
  • 142 keer bekeken

Goedemiddag,

mijn elektriciteitsmeter is helemaal rond geweest en begint nu weer van voren af aan. Kunt u dit corrigeren in mijn dashboard.

Met vriendelijke groet

Patrick
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 8 januari 2018, 16:46

Hallo Patrick,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Mijn Energie is momenteel helaas nog niet ingesteld op een meterwissel of het opnieuw beginnen met tellen van een meter. Dit kan ik dus helaas niet voor je laten wijzigen.
Wel wordt dit meegenomen in de nieuwe App en Mijn Energie die binnenkort gelanceerd worden. Nog even geduld!

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Patrick,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Mijn Energie is momenteel helaas nog niet ingesteld op een meterwissel of het opnieuw beginnen met tellen van een meter. Dit kan ik dus helaas niet voor je laten wijzigen.
Wel wordt dit meegenomen in de nieuwe App en Mijn Energie die binnenkort gelanceerd worden. Nog even geduld!

Groetjes, Nina

Reageer