Beantwoord

Mijn slimme meter wordt dagelijks uitgelezen, maar ik zie geen meterstanden in Mijn Energie?

  • 26 juli 2017
  • 1 reactie
  • 142 keer bekeken

Heb sinds 10 juli jl. een slimme meter, alleen voor elektra. Heb meteen ingevuld "dagelijks uitlezen".
Zie wel in mijn account dat het bekend is dat ik een slimme meter heb, maar er staat nog steeds: "We hebben nog geen meterstanden ontvangen".
Heb geïnformeerd bij Liander, maar die meldt dat Qurrent dit bij hen moet aanvragen.
icon

Beste antwoord door Vita van Qurrent 28 juli 2017, 15:07

Hoi Else,

Welkom en bedankt voor je bericht op de Community!
Gister is het verzoek ingediend om de meterstanden dagelijks uit te lezen.
Vandaag zijn de meterstanden verwerkt en zullen naar verwachting na het weekend zichtbaar zijn in Mijn Energie!
Ik ben benieuwd of het overeenkomt met je verwachte verbruik?

Groetjes, Vita
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Else,

Welkom en bedankt voor je bericht op de Community!
Gister is het verzoek ingediend om de meterstanden dagelijks uit te lezen.
Vandaag zijn de meterstanden verwerkt en zullen naar verwachting na het weekend zichtbaar zijn in Mijn Energie!
Ik ben benieuwd of het overeenkomt met je verwachte verbruik?

Groetjes, Vita

Reageer