Beantwoord

Mijn totale verbruik is niet meer zichtbaar in de Mijn Energie app sinds ik een Slim Energiecontract heb. Kan dit verholpen worden?

• 27 mei 2018
  • 9 reacties
  • 238 keer bekeken

Goedemiddag,

ik heb nu sinds kort in de app zichtbaar wat ik per uur verbruik en betaal, alleen vind ik het erg jammer dat het verbruiksoverzicht in kwh nu op de verbruikspaginas per dag/week/maand volledig weg is. De geafiek staat er uiteraard nog wel, maar de optelsom van het verbruik is weg. Kunnen jullie kijken of dit hersteld kan worden?

grt Ingrid
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 25 september 2018, 15:55

Hoi @Ingrid88 , de bouwers van de app hebben een aanpassing doorgevoerd. Zou je voor mij kunnen kijken of je het nu wel ziet in de app?

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Goedemiddag Ingrid,

Dankjewel voor je bericht.

Ik heb even met je meegekeken en op de website zie ik onder de maand en week weergave de optelsom in kWh staan. Ik begrijp dat het in de app niet meer zichtbaar is sinds je het Slimme Energie Contract hebt? Kan je ons hier screenshots van sturen? Dan kan ik navragen of het nog mogelijk is om het terug te halen.

Groet,
Tessa
Hoi Tessa,

ik heb een printscreen bijgevoegd van de app. Voorheen stond hier dus het aantal verbruikte kwh in de periode die je geselecteerd hebt, maar nu is het daar leeg. Dit is bij dag, werk en maandoverzicht hetzelfde. Daardoor heb ik nu nergens in de app dus meer een totaaloverzicht van een dag of langere periode.

ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden...
grt Ingrid

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Ingrid88,

Dank je wel voor je bericht en het versturen van de screenshots.

Ik heb zojuist een verzoek gedaan aan onze technische afdeling om dit probleem in je mobiele applicatie te verhelpen.
Ook de screenshot die je hebt verstuurd heb ik aan hen doorgegeven.

Zodra we een update hebben zullen we je dat gelijk hier laten weten.

Groeten,
Julian
Goedemiddag,

Is hier inmiddels al meer over bekend?

groeten,
Ingrid
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Ingird,

Helaas is er nog geen oplossing gevonden. Ik heb onze technische afdeling nogmaals verzocht hiernaar te kijken. Wij zullen je hierover volgende week op de hoogte houden.

Groet,
Tomer

Update 04-09-2018: Voorlopig heb ik helaas nog geen terugkoppeling van de technische afdeling. Wij houden je op de hoogte over de voortgang.

Update 11-09-2018: Helaas is de technische afdeling nog bezig met het zoeken van een oplossing. Wij houden je op de hoogte over de voortgang.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi @Ingrid88 , onze excuses voor het lange wachten!

Onze IT-afdeling heeft het uitgezocht. En er is inderdaad een bug (fout) in het systeem van de app. Ze hebben de fout gevonden en dit doorgegeven aan de bouwers van de app, zodat deze het kunnen oplossen. Ik ontvang weer bericht zodra ze het hebben opgelost en zal je uiteraard dan direct informeren. Ik hoop dat dit snel is.

Groeten van Tanja
Reputatie 5
Badge +13
Hoi @Ingrid88 , de bouwers van de app hebben een aanpassing doorgevoerd. Zou je voor mij kunnen kijken of je het nu wel ziet in de app?

Groetjes, Tanja
Hoi @Tanja van Qurrent ,

Het is nu inderdaad weer zichtbaar! Bedankt voor het oplossen!

groeten,
Ingrid
Reputatie 5
Badge +13
Fijn om te horen @Ingrid88 ! Bedankt voor het laten weten :D

Groetjes, Tanja

Reageer