Vraag

Mijn zonnepanelen zijn nog niet aangemeld maar ik heb opeens wel heel veel gratis windtegoeden, hoe kan dit?

• 3 mei 2018
  • 3 reacties
  • 170 keer bekeken

Hallo,

Sinds enige tijd is het een potje op de qurrent -app en de mijn energie pagina... Dagelijks uitlezen doet t niet, of soms wel en soms niet, mijn twee windtegoeden zijn er ineens elf en mijn 9 zonnepanelen staan nergens. Terwijl ik toch echt al eerder gebeld heb .... Nu blijken de gegevens bij jullie wel te kloppen, maar wat IK zie niet. Dus ik moet maar een poosje niet naar de app kijken???? Dat is geen commercieel antwoord hoor ;-)

Wanneer verwachten jullie verbetering?

Groetjes, Jose

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @JoséMulder,

Welkom op de Qurrent community!

Ik heb gelijk in je profiel gekeken en je hebt helemaal gelijk, het blijkt te gaan om een fout.
Waar we 9 zonnepanelen hadden moeten aanmelden zijn er nu 9 gratis windtegoeden weggegeven.
Wel heel leuk natuurlijk maar niet helemaal de bedoeling. We gaan dit nu rechtzetten en zorgen dat je 9 zonnepanelen worden aangemeld.

Onze excuses voor het ongemak.

Groeten,
Julian
Bedankt voor je antwoord @Julian van Qurrent !

Die wijziging is op 20 april ook al doorgevoerd door een van je collega's, en op een of andere manier dus weer teruggedraait. Toen ik daar gisteren over belde werd me verteld dat alle gegevens bij "jullie" wel correct waren, dus er stonden 9 zonnepanelen, maar ik zie dus steeds iets anders.... Terwijl jij nu weer zegt dat er inderdaad windtegoed teveel staat... Ik weet nu niet meer zo goed wat er nog klopt...
Reputatie 4
Badge +8
Hoi José,

Ik kan me voorstellen dat dit alles verwarring oproept.
Het staat nu sowieso goed in ons systeem voor de jaarnota en we gaan ervoor zorgen dat het wordt aangepast in de Mijn Energie omgeving.

Groet,
Tessa

Reageer