Beantwoord

Na verhuizing geen actuele standen in Mijn Energie en app.

• 6 maart 2017
  • 1 reactie
  • 118 keer bekeken

6 maanden geleden verhuisd, en ondanks een aantal telefoontjes en emails, zie ik nog steeds in de app, en ook web , wat mijn eindstand was van de vorige woning, , en dat op allebei de adressen. Ik wil graag mijn actuele standen zien
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 13 maart 2017, 16:25

Hoi Georg,

Ik heb je meterstanden nagekeken en zie verschillende standen staan bij de verschillende adressen. Dit zijn meterstanden die handmatig door je zijn ingevoerd.

Je kan ook de uitleesfrequentie van je slimme meter aanpassen, deze staat nu uit en kan je op 'dagelijks' of '2 maandelijks' zetten. Het wijzigen van de frequentie kan 3 dagen duren. De klantenservice kan dit ook voor je aanpassen.

Mocht je de data toch niet goed zien, kan je dan een printscreen sturen. Dan kunnen wij uitzoeken wat het verschil is.

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Georg,

Ik heb je meterstanden nagekeken en zie verschillende standen staan bij de verschillende adressen. Dit zijn meterstanden die handmatig door je zijn ingevoerd.

Je kan ook de uitleesfrequentie van je slimme meter aanpassen, deze staat nu uit en kan je op 'dagelijks' of '2 maandelijks' zetten. Het wijzigen van de frequentie kan 3 dagen duren. De klantenservice kan dit ook voor je aanpassen.

Mocht je de data toch niet goed zien, kan je dan een printscreen sturen. Dan kunnen wij uitzoeken wat het verschil is.

Groeten van Tanja

Reageer