Beantwoord

Notaties windenergie 2017

• 19 november 2017
  • 1 reactie
  • 99 keer bekeken

Badge +2
Nu mijn energie jaar ten einde loopt en het overstappen lonkt ging ik mijn gebruik eens goed onder de loep leggen.
Maar toen constateerde ik een rommeltje bij de notaties van de windenergie in " mijn Qurrent " omgeving.
Werkelijk geen een maand was nog gelijk aan de notatie die had gemaakt aan het einde van elke maand in een spreadsheet.
Resultaat eerst had ik 697Khw wind energie nu nog maar Khw 575.
Natuurlijk zal het Khw 750 worden wat staat voor 3 winddelen.
Echter noteren op deze manier in " mijn Qurrent" kan gewoon niet.
Jullie scheppen verwachtingen die dan weer naar beneden worden bijgesteld.
Willen jullie een serieuze partner op de energie markt zijn en of blijven dan moet dat echt beter.
Het overstappen naar een andere groene ConQurrent ligt dan al heel snel op de loer.
Met cijfers en data moet niet gerommeld worden.

Jan Meijers
icon

Beste antwoord door Jeroen van Qurrent 22 november 2017, 11:25

Hoi Jan,

Ik vind het vervelend dat we de verkeerde verwachting hebben geschept. In het topic Centraal topic: verbeterde weergave van je Windtegoed leggen we uit hoe we tot de juiste waarden zijn gekomen en hoe we er voor zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt.

Groet,

Jeroen
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi Jan,

Ik vind het vervelend dat we de verkeerde verwachting hebben geschept. In het topic Centraal topic: verbeterde weergave van je Windtegoed leggen we uit hoe we tot de juiste waarden zijn gekomen en hoe we er voor zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt.

Groet,

Jeroen

Reageer