Vraag

Onderhoud app


Badge
al 2 dagen kan ik niet in de app in verband met onderhoud hoe zit dat?

11 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi @H.N.M.vanGestel,

Wat vervelend dat je niet in de app kunt, goed dat je het doorgeeft.

Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren?

Groet,
Tomer
Badge
Ik heb de app verwijderd en opnieuw ge installeert maar krijg weer het zelfde gemeld!
Voor mij geldt hetzelfde. Al een week een app die in "onderhoud" aangeeft. Ook opnieuw installeren geeft hetzelfde resultaat!
Zelfde probleem hier, was het zo moeilijk om de QBox melding weg te halen?
Badge
Wakker worden Qurent
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @H.N.M.vanGestel, @G.vandenBosch en @Rik de Vette,

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb onze IT-afdeling op de hoogte gesteld van deze meldingen. Zodra ik terugkoppeling heb, zal ik jullie hierover informeren.

Groet,
Tomer
Badge
opgelost
Reputatie 1
Badge +2
Hoi @H.N.M.vanGestel,

Het probleem is inderdaad opgelost! Mocht je nog ergens tegen aan lopen, dan horen wij dit graag.

Groetjes,

Roufaida
Badge
Goede middag,

De app werkt nog steeds niet dit is al weken zo. van de week ook opnieuw geinstalleerd maar dit werkt ook niet.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @JacobVeenman,

Bedankt voor je reactie.

In een andere topic heb ik aangegeven dat het erop lijkt dat het verbruikt weer goed weergegeven wordt. Dit kan ik alleen controleren voor de browser-versie. Mocht de app nog niets laten zien, dan horen we dat graag. In dat geval gaan wij uitzoeken waar het probleem ligt.

Groet,
Tomer
Badge
De app werkt nog steeds niet

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen