Vraag

Onderhoud Mijn Energie omgeving

• 11 april 2019
  • 15 reacties
  • 320 keer bekeken

Badge
al 2 dagen kan ik niet in de app in verband met onderhoud hoe zit dat?

15 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi @H.N.M.vanGestel,

Wat vervelend dat je niet in de app kunt, goed dat je het doorgeeft.

Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren?

Groet,
Tomer
Badge
Ik heb de app verwijderd en opnieuw ge installeert maar krijg weer het zelfde gemeld!
Voor mij geldt hetzelfde. Al een week een app die in "onderhoud" aangeeft. Ook opnieuw installeren geeft hetzelfde resultaat!
Zelfde probleem hier, was het zo moeilijk om de QBox melding weg te halen?
Badge
Wakker worden Qurent
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @H.N.M.vanGestel, @G.vandenBosch en @Rik de Vette,

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb onze IT-afdeling op de hoogte gesteld van deze meldingen. Zodra ik terugkoppeling heb, zal ik jullie hierover informeren.

Groet,
Tomer
Badge
opgelost
Reputatie 1
Badge +3
Hoi @H.N.M.vanGestel,

Het probleem is inderdaad opgelost! Mocht je nog ergens tegen aan lopen, dan horen wij dit graag.

Groetjes,

Roufaida
Badge
Goede middag,

De app werkt nog steeds niet dit is al weken zo. van de week ook opnieuw geinstalleerd maar dit werkt ook niet.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @JacobVeenman,

Bedankt voor je reactie.

In een andere topic heb ik aangegeven dat het erop lijkt dat het verbruikt weer goed weergegeven wordt. Dit kan ik alleen controleren voor de browser-versie. Mocht de app nog niets laten zien, dan horen we dat graag. In dat geval gaan wij uitzoeken waar het probleem ligt.

Groet,
Tomer
Badge
De app werkt nog steeds niet
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @JacobVeenman,

Helaas moet ik mededelen dat het ons niet gaat lukken dit probleem op te lossen. We doen ons best om de MijnEnergie omgeving en de app zo goed mogelijk te onderhouden. Maar helaas hebben we in dit geval moeten besluiten dat we het probleem niet meer gaan oplossen. We begrijpen dat dat vervelend is. En we hadden graag ander nieuws gebracht. We moeten, gezien de overname door Greenchoice, soms keuzes maken. Onze excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,

Tomer
Badge +1
Tsja, dit wordt nu het standaard copy/paste antwoord can Qurrent op problemen met mijn energie.
Badge
Goede middag,

Ik begrijp dat jullie motivatie nu niet 100 % gezien de overname en mogelijke ontslagen. Maar dit probleem is al bijna 2 maanden het geval.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @JacobVeenman.

Bedankt voor je reactie.

Helaas heeft onze IT-afdeling niet genoeg capaciteit voor het onderhoud aan Mijn Energie en alle migratieprocessen die bij de overname door Greenchoice komen kijken en moeten er keuzes worden gemaakt.
Dit heeft verder niets te maken met onze motivatie, we willen altijd voor onze klanten door het vuur gaan. Echter, omdat het overzetten van bedrijfsprocessen bij dergelijke overnames vaak een arbeidsintensieve klus is, heeft onze IT-afdeling dit noodzakelijke besluit moeten nemen.

Groeten,
Julian

Reageer