Helaas heeft onze IT-afdeling niet genoeg capaciteit voor het onderhoud aan Mijn Energie en alle migratieprocessen die bij de overname door Greenchoice komen kijken en moeten er keuzes worden gemaakt.
Dit heeft verder niets te maken met onze motivatie, we willen altijd voor onze klanten door het vuur gaan. Echter, omdat het overzetten van bedrijfsprocessen bij dergelijke overnames vaak een arbeidsintensieve klus is, heeft onze IT-afdeling dit noodzakelijke besluit moeten nemen.
Helaas moet ik mededelen dat het ons niet gaat lukken dit probleem op te lossen. We doen ons best om de MijnEnergie omgeving en de app zo goed mogelijk te onderhouden. Maar helaas hebben we in dit geval moeten besluiten dat we het probleem niet meer gaan oplossen. We begrijpen dat dat vervelend is. En we hadden graag ander nieuws gebracht. We moeten, gezien de overname door Greenchoice, soms keuzes maken. Onze excuses voor het ongemak.
In een andere topic heb ik aangegeven dat het erop lijkt dat het verbruikt weer goed weergegeven wordt. Dit kan ik alleen controleren voor de browser-versie. Mocht de app nog niets laten zien, dan horen we dat graag. In dat geval gaan wij uitzoeken waar het probleem ligt.
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.