Vraag

Ook mijn gegevens zijn sinds 28 november niet meer beschikbaar in ‘Mijn Energie’.

• 16 december 2017
  • 10 reacties
  • 277 keer bekeken

Wanneer ik mijn energie bekijk zie ik geen informatie meer sinds 28 november. Uit de talloze berichten hierover ben ik zeker niet de enige. Dan zou je toch verwachten dat hiervoor een oplossing gezocht wordt. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee.

10 reacties

Ik heb sinds 1 november geen verbruik meer in het overzicht, elektriciteit én gas beide niet.😡
Reputatie 4
Badge +12
Jullie mogen er zeker op rekenen dat er een oplossing wordt gezocht voor jullie problemen. Het helpt enorm als jullie die meteen melden zodat meteen naar oplossingen gezocht kan worden. Hier in de community zijn ook mensen die daar bij kunnen helpen. Maar dan moet je iets duidelijker zijn. Gaat het om slimme of ouderwetse meter, QBox of dagelijkse uitlezing via de netbeheerder?

Groet, Frans
U werkt bij Qurrent?
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Aaad en FWHVanDerLee,

Ik heb dit doorgegeven aan mijn collega's van de technische afdeling. Zodra ik een update heb laat ik dat hier weten!

Groet,

Jeroen
Al weer drie dagen niets te zien bij mij in het overzicht. Graag actie.

Opmerking van moderator Tessa 04-01-2018
Ik heb je bericht even verplaatst naar dit topic
Reputatie 4
Badge +8
Hoi FWH Van der Lee en Aaad,

Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!

@FWHVanDerLee
Het probleem van het niet zichtbare verbruik is nog in behandeling bij de technische afdeling. Zodra we hier mee over weten hoor je het uiteraard meteen van ons!

@Aaad
Voor jou is er weer verbruik zichtbaar. Er zit echter een kleine vertraging in de data waardoor hij wat achterloopt.

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi FWH Van der Lee,

Even een update vanuit onze kant. Ik zie dat het probleem nog in behandeling is bij de technische afdeling. Bedankt voor je geduld!

Groet,
Tessa

Update van moderator Tessa 01-02-2018
Ik zie dat er inmiddels verbruik is tot 21-01-2018, maar dit is geen correct dagelijks verbruik. We zijn er nog mee bezig om dit uit te zoeken!

Update van moderator Tessa 15-02-2018
Wij werken nog altijd aan een oplossing. Wij hopen je hier snel over te kunnen berichten.

Update van moderator Nina 2-3-2017
We werken nog aan een oplossing. Zodra we hierover terugkoppeling hebben hoor je van ons!

Update van moderator Serena 19-3-2017
We werken nog steeds aan een oplossing. Onze excuses dat het zo lang duurt, we houden je op de hoogte!

Update van moderator Serena 03-04-2017
Excuses voor het lange wachten. We houden je op de hoogte van de voortgang!
Reputatie 4
Badge +8
Hoi FWH van der Lee,

Volgens mij collega's van de technische afdeling zijn de meterstanden opnieuw ingeladen en zou het weer moeten werken. Ik zie echter dat de laatste data van 31-03 is en er nog geen dagelijkse data is. Ik heb het daarom opnieuw bij hen neergelegd.
Onze oprechte excuses dat het zo lang duurt!

Groet,
Tessa

Update van moderator Tessa 30-04-2018
Het probleem staat nog uit bij de technische afdeling. Ik hoop dat het snel is opgelost, want dit duurt erg lang. Ik heb hem geëscaleerd via mijn leidinggevende.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi FWH van der Lee,

Onze oprechte excuses. Ik zie dat het probleem nog niet is opgelost.

Ik hou je op de hoogte!

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi FWH van der Lee,

Op dit moment is het probleem niet op te lossen.

Echter heb ik van onze technische afdeling vernomen dat het opgelost moet zijn in de verbeterde weergave van het verbruik. Dit is iets wat we op korte termijn lanceren. Meer hierover kan je vinden in dit topic.

Mijn excuses dat ik op dit moment geen beter antwoord voor je heb.

Groet,
Tessa

Reageer