Wanneer ik mijn energie bekijk zie ik geen informatie meer sinds 28 november. Uit de talloze berichten hierover ben ik zeker niet de enige. Dan zou je toch verwachten dat hiervoor een oplossing gezocht wordt. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee.
Echter heb ik van onze technische afdeling vernomen dat het opgelost moet zijn in de verbeterde weergave van het verbruik. Dit is iets wat we op korte termijn lanceren. Meer hierover kan je vinden in dit topic.
Mijn excuses dat ik op dit moment geen beter antwoord voor je heb.
Volgens mij collega's van de technische afdeling zijn de meterstanden opnieuw ingeladen en zou het weer moeten werken. Ik zie echter dat de laatste data van 31-03 is en er nog geen dagelijkse data is. Ik heb het daarom opnieuw bij hen neergelegd.
Onze oprechte excuses dat het zo lang duurt!
Groet,
Tessa
Update van moderator Tessa 30-04-2018
Het probleem staat nog uit bij de technische afdeling. Ik hoop dat het snel is opgelost, want dit duurt erg lang. Ik heb hem geëscaleerd via mijn leidinggevende.
Even een update vanuit onze kant. Ik zie dat het probleem nog in behandeling is bij de technische afdeling. Bedankt voor je geduld!
Groet,
Tessa
Update van moderator Tessa 01-02-2018
Ik zie dat er inmiddels verbruik is tot 21-01-2018, maar dit is geen correct dagelijks verbruik. We zijn er nog mee bezig om dit uit te zoeken!
Update van moderator Tessa 15-02-2018
Wij werken nog altijd aan een oplossing. Wij hopen je hier snel over te kunnen berichten.
Update van moderator Nina 2-3-2017
We werken nog aan een oplossing. Zodra we hierover terugkoppeling hebben hoor je van ons!
Update van moderator Serena 19-3-2017
We werken nog steeds aan een oplossing. Onze excuses dat het zo lang duurt, we houden je op de hoogte!
Update van moderator Serena 03-04-2017
Excuses voor het lange wachten. We houden je op de hoogte van de voortgang!
@FWHVanDerLee
Het probleem van het niet zichtbare verbruik is nog in behandeling bij de technische afdeling. Zodra we hier mee over weten hoor je het uiteraard meteen van ons!
@Aaad
Voor jou is er weer verbruik zichtbaar. Er zit echter een kleine vertraging in de data waardoor hij wat achterloopt.
Jullie mogen er zeker op rekenen dat er een oplossing wordt gezocht voor jullie problemen. Het helpt enorm als jullie die meteen melden zodat meteen naar oplossingen gezocht kan worden. Hier in de community zijn ook mensen die daar bij kunnen helpen. Maar dan moet je iets duidelijker zijn. Gaat het om slimme of ouderwetse meter, QBox of dagelijkse uitlezing via de netbeheerder?
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.