[Opgelost] 06-12-2018 Verbruiksdata niet zichtbaar op Mijn Energie

Reputatie 3
Badge +8
Hi allemaal,

Op dit moment is de verbruiksdata niet zichtbaar in Mijn Energie. We zijn ermee bezig en ik hou jullie op de hoogte!

Groet,
Tessa

[Update 06-12-2018 10:07]
Het is verholpen. Jullie kunnen je verbruiksgegevens weer inzien op Mijn Energie.

8 reacties

Badge
Kan het zijn dat de specifieke gebruiks informatie nog niet beschikbaar is?
In de grafieken zie ik netjes mijn verbruik, maar als ik zoek tussen specifieke data in een jaar, dan krijg ik een verbruik van 0.
Reputatie 3
Badge +8
Hoi Stade,

Bedankt voor je bericht!

Wanneer ik onder 'Energieverbruik' kijk, zie ik inderdaad een grafiek. Ook bij het berekenen van een specifieke periode, zie ik een verbruik staan. Zou je misschien een screenshot kunnen sturen? Dan kunnen wij kijken wat er precies fout gaat.

Groet,
Tomer
Ook ik zie geen verbruiksdata. Opwek windtegoed is wel zichtbaar.
Met vriendelijke groet,
G. van den Bosch
Badge
Tomer van Qurrent schreef:

Zou je misschien een screenshot kunnen sturen? Dan kunnen wij kijken wat er precies fout gaat.

Groet,
Tomer

Hallo Tomer,

Hierbij.

Je ziet wel verbruik in de grafiek, maar niet in de periode die ik geselecteerd heb.

hallo, waarom kan ik mijn dagelijks energie verbruik grafieken niet zien. Ik heb bij instellingen van de slimme meter om de 15 min uitlezen.
dat is dus onder energie verbruik dan dag.

groeten,
Soeniel
Badge +1
Tessa van Qurrent schreef:

Hi allemaal,

Op dit moment is de verbruiksdata niet zichtbaar in Mijn Energie. We zijn ermee bezig en ik hou jullie op de hoogte!

Groet,
Tessa

[Update 06-12-2018 10:07]
Het is verholpen. Jullie kunnen je verbruiksgegevens weer inzien op Mijn Energie.

Hallo Tessa,

Die verbruiksgegevens kloppen (bij mij in ieder geval) niet! Ik kreeg vandaag de jaarafrekening voor de periode 04-12-2017 t/m 04-12-2018 en die wijkt aanzienlijk af van wat er in het dashboard te zien is. Als ik daar dezelfde periode selecteer komt mijn stroom verbruik uit op 3319kWh i.p.v. 3663kWh op de jaarnota en gas komt uit op 751m3 i.p.v. 880m3 op de jaarnota. Ik had afgelopen jaar mijn maandbedrag al naar beneden aangepast a.d.h.v. die cijfers in het dashboard. Groot was de 'verrassing' dan ook toen ik de jaarnota bekeek! Ik vind dit toch wel zorgelijk dat Qurrent het maar niet voor elkaar krijgt om de juiste cijfers te tonen in het Dashboard en daarmee dus de klant 'misleidt'.

Groeten,
Joop Roseboom
klopt het dat de app het nog niet doet?
Reputatie 1
Badge +5
Hoi allemaal,

@G.vandenBosch als ik naar je verbruiksdata kijk zie ik dat alles goed staat. Mocht dat bij jou nog steeds niet zo zijn zou je dan een screenshot willen sturen, dan kunnen we kijken waar het aan ligt.

@Stade ik zie inderdaad dat het verbruik even niet werd weergegeven maar zo te zien werkt het nu wel weer Als het goed is zie je weer data vanaf 6 december. Data van 8,9 en 10 december komt nog, dit heeft te maken met een vertraging van het inladen van de data.

@Soeniel Jahkrie jouw data zou gewoon zichtbaar moeten zijn. Er kan wel 2-3 dagen vertraging in het inladen van de data zitten. Dus je moeten altijd een aantal dagen terug in de tijd om de data in te zien. Mocht je nou nog niks zien vraag ik je een screenshot te sturen om te kijken waar het aan ligt.

@Joop ik heb alle periodes in je jaarnota los vergeleken met wat er in de jaarnota staat en ben er achter gekomen waar het fout gaat. In Mijn Energie wordt de periode in 2017 op een of andere manier niet meegenomen in het verbruik dat onder de grafiek staat. Als ik alles per periode bekijk klopt het wel, maar over het hele jaar gezien niet. Dit is voor het eerst dat we dit probleem zijn tegengekomen en ik heb het bij de IT-afdeling neergelegd. Zij gaan werken aan een oplossing om dit probleem te verhelpen, want op deze manier is het inzicht in Mijn Energie inderdaad misleidend. Excuses voor deze fout en ik zal je op de hoogte houden als het is opgelost.

@JanStoel de app heeft inderdaad even niet gewerkt in verband met onvoorzien onderhoud. Dit duurde helaas langer dan verwacht, maar in principe zou de app nu weer moeten werken.

Groet,

Fokke

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen