Beantwoord

[OPGELOST]Waarom krijg ik al een paar dagen een onderhoudsmelding bij het inloggen in de app?

• 5 maart 2017
  • 125 reacties
  • 4630 keer bekeken

Bij mij doet de qbox ook niets meer en de app geeft al maanden aan niet beschikbaar of in onderhoud kunt u hem misschien op nieuw koppelen.

Alvast. Bedsnkt
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 11 april 2017, 14:16

Goede-dinsdagmiddag iedereen!

De afgelopen twee weken kon een gedeelte van onze leden niet inloggen op onze Qurrent app door een onderhoudsmelding.
De onderhoudsmelding maakte het onmogelijk om in te loggen en dus ook onmogelijk om het verbruik (en eventuele opwek) in te zien.
Echter was er geen sprake van onderhoud en moest onze technische dienst op onderzoek uit.

Vrijdag 8 april 2017 kregen wij de terugkoppeling dat een deel van onze leden weer kon inloggen, het waren de leden die ALLEEN elektriciteit bij Qurrent afnemen.
Wat hield dat precies in voor de overige groep van de leden?

Leden die elektriciteit en gas afnemen en de leden die alleen een Qbox afnemen, konden nog niet inloggen.

Ik mag eindelijk het nieuws geven waar iedereen op wacht, het euvel omtrent het inloggen van de app is vanaf vandaag verholpen!

Ik voel de volgende vraag al opkomen, ja Giulia vrijdag meldde je dat ook al!
Volgens onze desbetreffende afdeling zou iedereen op dit moment moeten kunnen inloggen in de app.

Mocht het onverhoopt zo zijn dat je toch niet in de app komt, neem dan via dit topic contact met ons op.
Dan helpen wij je graag verder.

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

125 reacties

Dit geeft de app aan op de ipad en iphone met de nieuwste ios.

De box heeft wel connectie op de PC is het wel goed
Ik kan al enkele dagen niet inloggen in mij IOS APP . Krijg continu de melding wegens werkzaamheden niet beschikbaar.
Reputatie 5
Badge +14
Heb er nu ook last van, maar dan in de android app.
Ook ik heb hier al een dag of 2 last van op Android.
Goedemiddag allen,

Dank voor jullie meldingen! Wij hebben inderdaad vanochtend gemerkt dat sommige leden niet meer in kunnen loggen in de app. Onze technische dienst is bezig met een onderzoek hiernaar. Houd deze topic in de gaten voor updates. We horen graag van iedereen die hier last van heeft zodat we zo veel mogelijk voorbeelden kunnen verzamelen en zo sneller een oplossing vinden! Voor de zekerheid zet ik er ook een schermafbeelding bij van hoe de melding eruit ziet, zodat iedereen weet waar we het over hebben. ;)

Groeten,

Natalia
Reputatie 3
Badge +7
Ik heb er sinds gisteren ook last van. Gebruik de app op IOS
Succes,
Jan de Bruijn
Badge +3
Maar gelijktijdig werkt bij mij de desktop nu wel compleet. Twee stappen vooruit, en soms weer eentje terug. 't Komt goed....
Ik kan ook al dagen niet inloggen met die melding iOS app. Ook op website zie ik geen data na inloggen.
Ik kan de Qurrent app niet meer in. Al anderhalve dag. Krijg mededeling 'onderhoudswerkzaamheden'.
Kan noch met Andoid noch met IOS app inloggen. Mededeling over Onderhoudswerkzaamheden.
Badge +2
Ik kan de app ook niet gebruiken. Sinds gisteren of eergisteren
Ik krijg dezelfde melding. Wat een gepruts, is dit toch....
Ik kan ook niet meer inloggen in de app, sinds 2 dagen. Android.
Bovendien heb ik de qbox gisterochtend gereset, omdat de gegevens op de website enkele uren achter liepen. Website geeft sindsdien correcte data.
Dit probleem speelt bij mij ook. Terwijl de Qbox wel goed werkt (te zien aan LEDje) en via 'Mijn energie' komen de resultaten goed binnen.
Het vreemde wat ik ook zag is dat bij 'Mijn berichten' een melding staat dat ik mijn Qbox moet activeren. Lijkt me raar, ik heb hem al ruim een jaar.
Ik wacht het een weekje af en anders gaan we weer contact opnemen.
Ook bij mij krijg ik de melding van onderhoudswerkzaamheden na het inloggen. 😞
Badge
Android app werkt bij mij ook niet meer (zelfde melding als bij topic starter). Overigens, in mijn dashboard zie ik de teruglevering van mijn recent geplaatste zonnepanelen ook niet, net als dat de windtegoeden ontbreken.

De slimme meter registreert de teruglevering overigens wel: dat blijkt uit rapportages bij enelogic en slimmemeterportal.nl.
Ook ik een dag of 3 geen verbinding mogelijk met de applicatie via IOS vanwege "onderhoudswerkzaamheden.
NB. Via Safari geen problemen

De app werkt nog steeds niet. 'Groot' onderhoud?
Ook ik een dag of 3 geen verbinding mogelijk met de applicatie via IOS vanwege "onderhoudswerkzaamheden.
NB. Via Safari geen problemen
Sinds gisteren werkt de applicatie (ineens) weer. Hopelijk een "blijvertje".
Probeer al een aantal dagen in te loggen maar krijg geen fatsoenlijke app naar voren. Sinds 30 maart klant...
Ik krijg al sinds vorige week deze melding:
Vanwege onderhoudswerkzaamheden is deze app tijdelijk niet beschikbaar. Bedankt voor je begrip.
Ik kan nog altijd niet inloggen in de app. Is er zicht op een oplossing?
Hier ook al enkele dagen geen mogelijkheid meer tot het inloggen via de app (iOS)

Ook Ik kan al enkele dagen niet inloggen en krijg ik de melding over technisch onderhoud. Ik gebruik de android-versie van de app.