Beantwoord

[OPGELOST]Waarom krijg ik al een paar dagen een onderhoudsmelding bij het inloggen in de app?

Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

125 reacties

Heb 't vaker gezegd, incapabel.
Zijn druk met het regelen van een plekje in de skybox van feyenoord...
hier in twente ook nog onderhoud
Voor 4,5 miljoen moet het toch ook mogelijk zijn een paar fatsoenlijke programmeurs aan te nemen die de App draaiend kunnen krijgen, dan rijden die voetballers maar in een iets goedkopere Porsche.
HarryToorman schreef:

Heb 't vaker gezegd, incapabel.
Zijn druk met het regelen van een plekje in de skybox van feyenoord...

Bingo, daar gaat "ons" geld.
Ooit toen de qbox kwam stond er in de bijlage dat je qurrent mocht houden aan goede service en goede werking van de apparatuur
Nu al meer dan een week onderhoud? Tewijl qurrent zelf zegt dat er geen onderhoud plaats vindt.
Mijn gegevens vanaf 2013 tot en met december 2014 zijn ook nog steeds niet hersteld. Moe wordt je er van.
Bij mij werkt de app al bijna twee weken niet meer. Ik krijg steeds de melding 'Vanwege onderhoudswerkzaamheden is deze app tijdelijk niet beschikbaar. Bedankt voor je begrip".
Uiteraard heb ik begrip als dat een keer een dag voorkomt, maar dit is toch wat overdreven.
Beste woordvoerster van Qurrent,

Wil je ophouden met die standaard reacties in dit forum! Wij willen oplostijden horen in dit forum! Wij nemen op deze manier Qurrent niet serieus! Problemen op diensten die geleverd worden kunnen ontstaan, echter die moeten binnen een bepaalde SLA worden hersteld. Hoe kun je hier nu verantwoorden dat jullie technische mensen er druk mee bezig zijn? Meer dan een week hebben heel veel klanten last, (waaronder ikzelf) van een dienst die jullie zouden moeten leveren. Ik werk zelf ook in de ICT branche, als wij merken dat iets niet werkt, doen we een rollback naar de situatie hiervoor. Heel simpel…

Met vriendelijke groet

W.Luca
Nog geen verbetering. Anderhalve week verder...

Inderdaad ook meer dan een week deze zelfde melding.
Is er al een idee wanneer de app weer bruikbaar is.
App werkt ook nog niet bij mij.
Het blijft ineens angstvallig stil....

Wanneer kunnen we de App weer op een normale manier gebruiken zoals voorheen? Ik krijg nu na 2 weken ook nog steeds de melding dat er sprake is van onderhoudswerkzaamheden. Heb best begrip voor de situatie, maar 2 weken een onbruikbare App is in mijn optiek niet acceptabel en kan best opgelost worden lijkt me. Terug naar de oude situatie voor het ontstaan van dit probleem en dan nog eens goed testen voordat je iets uitrolt? :?
Misschien ook een idee om het in de foutmelding die je krijgt bij het inloggen nader aan te duiden hoeveel tijd het nog gaat kosten.
En misschien de een push melding / mail er uit aan alle gebruikers...
Een nog steeds te vreden qbox gebruiker...
Ik wilde de demo bekijken hoe alles een beetje werkt bij Qurrent aangezien ze hoofdsponsor zijn geworden.
Alleen krijg ik al dagen de melding Vanwege onderhoudswerkzaamheden is deze app tijdelijk niet beschikbaar. Bedankt voor je begrip.
Vindt het jammer, na zoveel publicatie een app hebben die niet werkt.
Badge +1
Ondanks een vriendelijk mailtje:
Door een technisch onderzoek hebben we vernomen dat jouw Qbox weer naar behoren werkt.
werkt de app (op mijn iPhone) nog steeds niet! Ook opnieuw installeren biedt geen soelaas. Wat nu? We wachten al zo lang!
Arie
Tanja van Qurrent schreef:

Hoi Rein, als het goed is werkt de link nu wel 🙂

Snister, kan je inmiddels weer in de app?

Groeten van Tanja

Waarschijnlijk niet, want ik kan sinds dat ik klant ben bij Qurrent ook niet in de App komen. Wanneer gaat dit eens goed opgelost worden? Het kan niet zo zijn in 2017 dat dit soort problemen langer dan een dag duren.
Vandaag werkt het nog steeds niet....
Hoera! De werkzaamheden lijken beëindigd: ik kom weer in de app en de ENERGIE-overzichten zijn zichtbaar.
Maar nog wel een helaas: het Live-scherm toont geen gegevens.
Nu ook LIVE-overzicht.
Alles in orde nu.
Helaas nog steeds dezelfde melding als ik de demo wil zien.

Vanwege onderhoudswerkzaamheden is deze app tijdelijk niet beschikbaar. Bedankt voor je begrip.

Jammer een gemiste kans, overstappen naar Qurrent zit er niet in.
HET WERKT!!!! HOERA ;);););););)
Bij mij ook weer...
Badge +1
EINDELIJK!! En nu willen we graag weten wat er aan de hand was ...
He, he, het werkt weer!
Het werkt weer bij mij op de S5 neo
Wat was er nu aan de hand?
In ieder geval bedankt. Hoop dat het bij andere gebruikers ook weer naar behoren werkt
Reputatie 2
Badge +8
Goede-dinsdagmiddag iedereen!

De afgelopen twee weken kon een gedeelte van onze leden niet inloggen op onze Qurrent app door een onderhoudsmelding.
De onderhoudsmelding maakte het onmogelijk om in te loggen en dus ook onmogelijk om het verbruik (en eventuele opwek) in te zien.
Echter was er geen sprake van onderhoud en moest onze technische dienst op onderzoek uit.

Vrijdag 8 april 2017 kregen wij de terugkoppeling dat een deel van onze leden weer kon inloggen, het waren de leden die ALLEEN elektriciteit bij Qurrent afnemen.
Wat hield dat precies in voor de overige groep van de leden?

Leden die elektriciteit en gas afnemen en de leden die alleen een Qbox afnemen, konden nog niet inloggen.

Ik mag eindelijk het nieuws geven waar iedereen op wacht, het euvel omtrent het inloggen van de app is vanaf vandaag verholpen!

Ik voel de volgende vraag al opkomen, ja Giulia vrijdag meldde je dat ook al!
Volgens onze desbetreffende afdeling zou iedereen op dit moment moeten kunnen inloggen in de app.

Mocht het onverhoopt zo zijn dat je toch niet in de app komt, neem dan via dit topic contact met ons op.
Dan helpen wij je graag verder.

Groeten van Giulia

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen