Beantwoord

Overstappen van een Enkele of Dubbele meter?

Hallo,

Ik heb nu een dubbele meter. Maar volgens mij kan ik beter overstappen, met mijn huidige gebruik, naar een enkele meter. Zou dit mogelijk zijn? En wat zijn mijn huidige tarieven en wat zou het nieuwe tarief worden?

Ik hoor het graag en alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 10 april 2017, 11:28

Hoi MSteenbeek,

Wanneer je een meter hebt met 2 telwerken is deze geschickt voor dubbeltarief en staat deze hier ook automatisch op ingesteld bij je energieleverancier.

Wanner je graag op de jaarnota op enkeltarief wil worden afgerekend kan je dit bij ons aangeven. Dan noteren wij dit in ons systeem.

Dan hebben we nog steeds elk jaar beide meterstanden nodig, maar worden deze tegen enkeltarief afgerekend. Het enkeltarief (prijs) zit precies tussen hoog- en laagtarief in (hoogtarief + laagtarief : 2).

Meer informatie kan je ook vinden in het topic: Is dubbel of enkeltarief voordeliger?

Groeten van Tanja

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi MSteenbeek,

Wanneer je een meter hebt met 2 telwerken is deze geschickt voor dubbeltarief en staat deze hier ook automatisch op ingesteld bij je energieleverancier.

Wanner je graag op de jaarnota op enkeltarief wil worden afgerekend kan je dit bij ons aangeven. Dan noteren wij dit in ons systeem.

Dan hebben we nog steeds elk jaar beide meterstanden nodig, maar worden deze tegen enkeltarief afgerekend. Het enkeltarief (prijs) zit precies tussen hoog- en laagtarief in (hoogtarief + laagtarief : 2).

Meer informatie kan je ook vinden in het topic: Is dubbel of enkeltarief voordeliger?

Groeten van Tanja

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen