Beantwoord

Overzicht op mijn Energie

• 30 december 2018
  • 3 reacties
  • 192 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +4
Aangezien de QBOX In Januari niet meer wordt uitgelezen en ook niet meer geleverd wordt, vraag ik me af wat Qurrent gaat doen met het dashboard. Daarop staan nog steeds zonnepanelen met een bijbehorende opmerking dat je een Qbox nodig hebt om deze gegevens uit te lezen.
Mijn vraag is, wanneer dat dashboard kan worden aangepast.
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 3 januari 2019, 09:43

Hoi @MennoEck,

Dankjewel voor je reactie. Dit komt inderdaad verwarrend over. Dank voor het doorsturen van de screenshot. Ik ga dit doorzetten naar de IT-afdeling zodat we dit kunnen gaan aanpassen.

Groet, Joost
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi @ MennoEck,

Als het goed is staat het niet meer op je dashboard. Je kan op je app en in de Mijn Energie omgeving nog wel steeds je verbruik zien, maar helaas met 2-4 dagen vertraging.

Groet,

Fokke
Reputatie 1
Badge +4
Hi Fokke,

Hierbij een screen dump waarin deze boodschap over zonnepanelen er nog steeds instaat.
Dat Qurrent besloten heeft om mensen met zonnepanelen weinig inzicht te geven in hun werkelijke energieopbrengst is tot daar aan toe, maar ik vind het echt niet kunnen dat (terwijl er al 3 maanden geleden was aangekondigd dat de Qbox zou worden opgeheven), er nog steeds verwijzingen naar deze in de dashboards worden opgenomen en dat Qurrent "pretendeert" dat je energieopbrengsten van panelen en windenergie in het overzicht "kan zien". In werkelijkheid worden panelen dus niet meer getoond, en (binnen 5 jaar) de winddelen ook niet meer.

Reputatie 2
Badge +9
Hoi @MennoEck,

Dankjewel voor je reactie. Dit komt inderdaad verwarrend over. Dank voor het doorsturen van de screenshot. Ik ga dit doorzetten naar de IT-afdeling zodat we dit kunnen gaan aanpassen.

Groet, Joost

Reageer