Beantwoord

Problemen dashboard, onjuiste en ontbrekende informatie

• 24 april 2017
  • 1 reactie
  • 150 keer bekeken

Als ik inlog op het dashboard en meterstanden selecteer krijgt ik de stroom data. Als ik gas selecteer gebeurt er niets. Ik wil deze meterstanden graag zien, want volgens mijn eigen administratie (ik noteer wekelijks de meter standen) is mijn gas gebruik bijna de helft van wat er op het dashboard staat. Ik zie met angst en beven mijn jaarnota tegemoet.
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 18 mei 2017, 11:59

Hoi PhilipvanderMark,

Ik heb zojuist gekeken naar je gasverbruik zoals vermeld in MijnEnergie en de meterstanden. We hebben inmiddels op 9 mei je meterstanden voor de jaarafrekening uitgelezen en je gasverbruik van afgelopen jaar komt neer op 792 m³. Ik zie dat in MijnEnergie een veel hoger verbruik weergegeven wordt. Ik ga op onderzoek uit en kom er spoedig op terug met een verklaring.

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi PhilipvanderMark,

Ik heb zojuist gekeken naar je gasverbruik zoals vermeld in MijnEnergie en de meterstanden. We hebben inmiddels op 9 mei je meterstanden voor de jaarafrekening uitgelezen en je gasverbruik van afgelopen jaar komt neer op 792 m³. Ik zie dat in MijnEnergie een veel hoger verbruik weergegeven wordt. Ik ga op onderzoek uit en kom er spoedig op terug met een verklaring.

Groeten,

Natalia

Reageer