Beantwoord

Profiel Mijn Energie niet toegankelijk?

  • 10 januari 2017
  • 2 reacties
  • 219 keer bekeken

Sinds gisteren kan ik mijn profiel onder 'Mijn Energie' niet meer benaderen; ik krijg daar de melding 'Sorry, an error occurred while processing your request'.
icon

Beste antwoord door Lara van Qurrent 13 januari 2017, 10:23

Hallo Hans! Vanwege een technische fout in het systeem klopt het dat je dan tijdelijk geen toegang hebt tot Mijn Energie. Ik heb dit geëscaleerd naar de desbetreffende afdeling. Zij gaan het zo snel mogelijk weer in orde voor je maken.

Groetjes,
Lara
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Hans! Vanwege een technische fout in het systeem klopt het dat je dan tijdelijk geen toegang hebt tot Mijn Energie. Ik heb dit geëscaleerd naar de desbetreffende afdeling. Zij gaan het zo snel mogelijk weer in orde voor je maken.

Groetjes,
Lara
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Hans,

We hebben een aanpassing gedaan in je account. Kom je nu wel in Mijn Energie?

Groetjes, Tanja

Reageer