Beantwoord

Qbox pop-up?

  • 16 februari 2019
  • 10 reacties
  • 237 keer bekeken

Badge +1
  • Q-specialist
  • 27 reacties
Hallo,

In de mijn energie app krijg ik nog regelmatig meldingen dat ik een qbox kan kopen. Daar waren jullie toch mee gestopt?? Tijd om da app aan te passen??

icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 18 februari 2019, 12:12

Hoi @Luny.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

We bieden sinds 1 april 2018 inderdaad geen Qboxen meer aan. Dat je deze melding te zien krijgt verbaast me dan ook.
Ik heb je screenshot zojuist doorgestuurd naar onze IT-afdeling met het verzoek om deze pop-up uit de Mijn Energie omgeving te halen.

Hopelijk verdwijnt de melding snel uit de energiegrafieken.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Luny.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

We bieden sinds 1 april 2018 inderdaad geen Qboxen meer aan. Dat je deze melding te zien krijgt verbaast me dan ook.
Ik heb je screenshot zojuist doorgestuurd naar onze IT-afdeling met het verzoek om deze pop-up uit de Mijn Energie omgeving te halen.

Hopelijk verdwijnt de melding snel uit de energiegrafieken.

Groeten,
Julian
Badge +1
En wanneer gaat dit opgelost worden??
Reputatie 1
Badge +3
Hoi @Luny,

Bedank voor je bericht.

Momenteel is mijn collega @Julian van Qurrent niet aanwezig, maar zodra hij terugkoppeling krijgt van onze IT-afdeling zal hij je op de hoogte houden.

Groetjes,

Roufaida
Badge +1
Hoe moeilijk kan het zijn?
Wordt hier echt aan gewerkt, of word ik gewoon aan het lijntje gehouden?

De goede bedoelingen van de helpdesk ten spijt, jullie dienstverlening is dramatisch slecht!
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @Luny,

We willen uiteraard niet dat je het gevoel hebt dat je aan het lijntje gehouden wordt, dit doen we ook zeker niet.
De melding om de Qbox te bestellen verdwijnt wanneer je de app update. Excuses voor het ongemak en het wachten voor het antwoord.

Groet, Simon
Badge +1
En toch weet je me nu weer dat gevoel te geven!
Ik heb namelijk de laatste versie van de android app, 1.17 van 7 december 2018.

En ik heb de app al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
En ik heb alle data van de app gewist, app verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

Nog steeds de popup!
Graag oplossen.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @Luny,

Als je de pop-uo sluit, heb je dan wel correcte inzage in je gegevens?

Vriendelijke groet,
Tomer
Badge +1
Wat bedoel je met correcte gegevens?
Er loopt al weken aan ander topic, omdat de grafiek van gasverbruik in januari incorrect is.
Ja ik zie mijn verbruiksgegevens, maar van het gas in 2019 klopt dat niet
Badge +1
Popoup verschijnt, als ik in de app de gegevens (gas of elektra) opvraag voor het jaar 2019.
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @Luny,

Bedankt voor je bericht en excuses dat ik je het gevoel heb gegeven dat je aan het lijntje gehouden wordt.

Het probleem van de pop-up is doorgezet. Ook is de IT-afdeling op de hoogte van het verkeerde verbruik in de maand januari. Ik wil je graag nog verzekeren dat de fout van de maand januari niet gebruikt zal worden op de jaarnota. Hierin worden alleen de begin- en jaarstand gebruikt. De fout in Mijn Energie staat hier dus los van.

Groet, Simon

Reageer