Beantwoord

Qbox staat onder een ander e-mailadres dan energiecontract, hoe aanpassen?

  • 19 februari 2017
  • 3 reacties
  • 109 keer bekeken

Sinds 1 februari nemen wij ook energie af van Qurrent. Echter bij 'mijn energie' staan nog dezelfde gegevens als voorheen, namelijk alleen wat de Qbox oplevert.
Wat moet ik doen om dit aangepast te krijgen?
Hillebrand
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 3 maart 2017, 14:16

Hoi Hillebrand, ook welkom als energieklant :D

Ik denk met gegevens die je mist je de contractgegevens bedoeld?

Dit komt omdat je met een ander e-mailadres bent aangemeld voor energie dan waar je Qbox onder staat. De Qbox staat onder het 'info' mailadres. Wil je dat we de Qbox verplaatsen naar je 'hillebrand' mailadres waar de energie aan is gekoppeld?

Je kan die hier doorgeven of direct aan de klantenservice.

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Hillebrand, ook welkom als energieklant :D

Ik denk met gegevens die je mist je de contractgegevens bedoeld?

Dit komt omdat je met een ander e-mailadres bent aangemeld voor energie dan waar je Qbox onder staat. De Qbox staat onder het 'info' mailadres. Wil je dat we de Qbox verplaatsen naar je 'hillebrand' mailadres waar de energie aan is gekoppeld?

Je kan die hier doorgeven of direct aan de klantenservice.

Groeten van Tanja
Excuses voor de late reactie.
Als jullie alles onder 1 account willen brengen dan heel graag.

groet,
Hillebrand
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Hillebrand,

Ik heb alles onder je 'hillebrand' mailadres gekoppeld.

Groeten van Tanja

Reageer