Beantwoord

Resultaat opgegeven meterstanden klopt niet.

• 24 februari 2017
  • 8 reacties
  • 278 keer bekeken

Ik heb laatst de meterstanden via de site opgegeven.

Stroom van 01-01-2016 t/m 31-12-2016
Datum Stand verbruik hoog Stand verbruik laag Opmerkingen
02-10-2016 79685 72962
21-10-2016 79798 73023

nieuw opgegeven:
18-02-2017 80487 73431 Zelf ingevoerd

en dan krijg ik dit als resultaat:

Verbruik sinds laatste jaarnota
Stroom
Van 2 oktober 2016 t/m 18 februari 2017 De periode is niet actueel.
Werk je meterstanden bij.
18kWh

wat gaat er precies fout en kan ik dat zelf herstellen?
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 16 maart 2017, 14:53

Hoi Trevor, ik weet dan niet waar dat door komt. Ik heb het doorgegeven aan onze technische dienst, zodat zij het kunnen uitzoeken en oplossen.

Hoi PJDommanschet, ik zie dat mijn Qbox collega dit voor jou al heeft doorgegeven aan de technische dienst op 28-2-2017. Daar wordt nog aan gewerkt.

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

8 reacties

Gisteren nieuwe data ingevoerd:
07-03-2017 80583 73497 Zelf ingevoerd

nog steeds 18kWh

beetje irritant zo.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Trevor,

Ik zie dat je ook een Qbox hebt, het verbruik dat de Qbox uitleest wordt in Mijn Energie getoond. Deze heeft voorrang op de handmatige meterstanden.

Je Qbox stond alleen niet meer goed gekoppeld in het systeem, deze heb ik zojuist aangepast. Staat de hoeveelheid kWh van de Qbox nu wel goed?

Groeten van Tanja
Hallo Tanja,

Dat staat nog steeds op 18kWh

Zou het kunnen dat er misschien een 'probleem' ontstaat omdat er een paar dagen aan informatie missen door storingen met de Qbox? (Al denk ik zelf dat er meer dan 18kWh mist tussen mijn data en wat de Qbox doorgeeft.)
Badge +2
Hoi Trevor,

Ik zie dat je ook een Qbox hebt, het verbruik dat de Qbox uitleest wordt in Mijn Energie getoond. Deze heeft voorrang op de handmatige meterstanden.

Je Qbox stond alleen niet meer goed gekoppeld in het systeem, deze heb ik zojuist aangepast. Staat de hoeveelheid kWh van de Qbox nu wel goed?

Groeten van Tanja

Hoi Tanja
Ik zie ook maar een verbruik van 15kwh
Dit kan ook niet kloppen, ik zie wel live en verbuik via de qbox
Heeft t te maken met de storing van februari?
heb er ook al tijdje terug een mail over gestuurd naar de klantenservice, tot nu toe geen gehoor gehad en blijft t verkeerd weergegeven worden
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Trevor, ik weet dan niet waar dat door komt. Ik heb het doorgegeven aan onze technische dienst, zodat zij het kunnen uitzoeken en oplossen.

Hoi PJDommanschet, ik zie dat mijn Qbox collega dit voor jou al heeft doorgegeven aan de technische dienst op 28-2-2017. Daar wordt nog aan gewerkt.

Groeten van Tanja
Dank je wel Tanja, we wachten het rustig af.
Er staat nu elke dag bij dat hij op die dag geupdate is. (waarschijnlijk door de Qbox) Maar het totaal staat nog steeds op 18kWh.
Badge +2
Er staat nu elke dag bij dat hij op die dag geupdate is. (waarschijnlijk door de Qbox) Maar het totaal staat nog steeds op 18kWh.Hoi Trevor, ik weet dan niet waar dat door komt. Ik heb het doorgegeven aan onze technische dienst, zodat zij het kunnen uitzoeken en oplossen.

Groeten van Tanja

Hoi Tanja
Bij mij is het ook nog niet opgelost
Mijn verbruik zou 15Kwh zijn, dat kan natuurlijk niet.
Het zou 28-2-2017 door zijn gegeven aan de technische dienst.
Is er bekend wanneer het opgelost is?

Reageer