Beantwoord

Sinds 1 januari geen slimme meter data

• 18 januari 2017
  • 12 reacties
  • 573 keer bekeken

Sinds 1 januari zie ik geen slimme meter data binnenkomen in het dashboard. Kunnen jullie dit weer laten werken.
icon

Beste antwoord door Lissa van Qurrent 27 maart 2017, 16:46

Hallo!
Sinds begin Maart heb ook ik geen gegevens meer over mijn verbruik. Overigens (daarom?) ook geen aangepaste maandlasten, die blijven ondanks mijn zonnepanelen + windtegoed op het beginbedrag (€111,-) staan.

met vriendelijke groet!
MLJ Strijbosch

Goedemiddag ManusStrijbosch,

Wij krijgen wel nog steeds dagelijks jouw standen door. Het kan dus hetzelfde zijn als meerdere in dit topic aangegeven. Kun jij mij laten weten of je wel de standen terug kunt vinden in het meterstanden overzicht? Na jouw antwoord zullen wij ook dit doorgeven aan de technische dienst.

Groetjes, Lisa
Bekijk origineel

12 reacties

Sinds 1 januari zie ik geen slimme meter data binnenkomen in het dashboard. Kunnen jullie dit weer laten werken.

Dag Bobb,

We lezen nog steeds dagelijks jouw meter uit en dit zou verwerkt moeten worden in Mijn Energie, kun je ons een screenshot sturen van de pagina waarin het misgaat?

Groetjes, Lisa
Hier het zelfde issue. 4 kwh is wel erg weinig in een tijdsspanne van bijna een maand.... wel lekker voordelig 🙂
Hi lisa,

Zie de bijlage. Sinds januari 0 verbruik volgens het dashboard.
Bij mij idem dito. Sinds 15 januari zie ik geen updates van de slimme meter, terwijl deze op dagelijks uitlezen staat, Zie bijlagen.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Moet zeggen tempo zit er lekker in Qurrent. Meer dan een maand geleden deze klacht c.q. dit verzoek gepost en nog steeds geen inhoudelijke reactie. Geeft mij niet het gevoel dat jullie dergelijke klachten serieus nemen en er bovenop zitten 😞
Hier een Qurrent gebruiker met dezelfde problemen.
Geen standen meer in het overzicht, wel mijn windtegoeden.

Graag reactie van Qurrent
Dag allen,

Dit is inderdaad niet hoe de grafieken in MijnEnergie eruit horen te zien. Het lijkt erop dat de gegevens die jullie slimme meters doorgeven vervolgens niet juist verwerkt worden in ons systeem.

@ JeroendeJonge, MarchelHoek enAJoosten: ik heb de Technische Dienst geïnformeerd dat jullie dit probleem ervaren. Ze gaan er z.s.m. naar kijken. Ik geef een update zodra ik iets van hun hoor.
@Bobb: Ik kan je gegevens niet achterhalen, kun je je postcode en huisnummer naar mij sturen in een privébericht? Dan zet ik jouw geval ook door naar de TD.

Groeten,
Natalia
Hallo!
Sinds begin Maart heb ook ik geen gegevens meer over mijn verbruik. Overigens (daarom?) ook geen aangepaste maandlasten, die blijven ondanks mijn zonnepanelen + windtegoed op het beginbedrag (€111,-) staan.

met vriendelijke groet!
MLJ Strijbosch
Hallo!

met vriendelijke groet!
MLJ Strijbosch

Goedemiddag ManusStrijbosch,

Wij krijgen wel nog steeds dagelijks jouw standen door. Het kan dus hetzelfde zijn als meerdere in dit topic aangegeven. Kun jij mij laten weten of je wel de standen terug kunt vinden in het meterstanden overzicht? Na jouw antwoord zullen wij ook dit doorgeven aan de technische dienst.

Groetjes, Lisa
meterstandenoverzicht is wel up to date
meterstandenoverzicht is wel up to date

Hoi ManusStrijbosch,

Ik heb het doorgegeven aan de technische dienst. Zodra zij een terugkoppeling geven, zullen we je uiteraard hier verder over informeren.

Groeten van Lara
Reputatie 3
Badge +8
Hallo,

Ook hier wil ik jullie graag verwijzen naar het volgende topic. Hier wordt uitgelegd wat er gaande is en hier houden we jullie op de hoogte van de voortgang.

Groetjes, Nina

Reageer