Beantwoord

Sinds januari geen gegevens in dashboard?

• 24 januari 2017
  • 3 reacties
  • 202 keer bekeken

Ik krijg sinds begin januari geen gegevens meer te zien in mijn dashboard.
Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door Flipofseven 25 januari 2017, 18:57

Dag Tanja,

Bij mij zijn nu ook weer cijfers zichtbaar. Alleen de zonnepanelen geven nog niets aan.
Zie bijlage.

Groetjes,

Nico

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Flipofseven,

Ik heb zojuist naar je Qbox gegevens gekeken en alles lijkt te werken. Ik zie ook het verbruik van deze week in je dashboard.

Krijg je een foutmelding of zie je een leeg veld? En is dat in op de homepagina van Mijn Energie of bij 'Energieverbruik'?

Je mag ook een printscreen sturen, dan kan ik meekijken.

Groetjes, Tanja
Dag Tanja,

Bij mij zijn nu ook weer cijfers zichtbaar. Alleen de zonnepanelen geven nog niets aan.
Zie bijlage.

Groetjes,

Nico

Bedankt voor het sturen van de print screen, Nico! Als je inzicht wilt hebben over de opwek van de zonnepanelen dan zal je een Qbox solar aan moeten schaffen. Dit is onze uitbreidingspakket voor de Qbox om real-time inzicht te hebben over de opwek van de zonnepanelen. Om hier gebruik van te kunnen maken, moet het zonnepaneelsysteem aangesloten zijn op een aparte groep. Hoeveel zonnepanelen heb je? Zij het er 16 of minder, dan heb je de Qbox solar 32A (€75,-) nodig. Heb je er tussen de 17 en 32 dan heb de je de Qbox solar 65a (€115,-) nodig. Mocht je er tussen de 33 en 99 hebben, dan zal je de Qbox solar 3 x 80A (€255,-) moeten bestellen. Wanneer je geen gebruik maakt van de Qbox solar, dan zal je alleen inzicht hebben over de teruglevering van de zonnepanelen. Als je de Qbox solar wilt bestellen dan kan dat via onze website, de community en telefoon.

Groeten van Lara

Reageer