Vraag

Slimme meter achterstand

  • 22 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Hoi,

 

Het is vandaag 22-10-2019 en ik kan mijn gegevens van de slimme meter maar inzien tot 9-10-2019.

De laatste update van mijn slimme meter is geweest op 10-10-2019

Dat is nu 12 dagen geleden. 

Wanneer wordt dit opnieuw verwerkt zodat ik mijn gegevens weer kan inzien?

 

Grt Leon


2 reacties

Hetzelfde gebeurt bij mijn, vanaf 6 oktober geen verwerking van meterstanden. Krijgen wij van jullie nog reactie of moeten wij lijdzaam afwachten?

Roland Thomassen

Dit is het antwoord wat ik zojuist heb ontvangen.

Naar aanleiding van van uw mail betreft het verbruik op mijnenergie stuur ik u deze mail.
U geeft aan dat u per 10 oktober u verbruik op mijnenergie niet meer kan inzien.
Helaas is er een storing op mijnenergie zowel de app. Door de storing kan het zijn dat de informatie niet klopt op uw dashboard.
Door de migratie met Greenchoice zal deze storing ook niet meer verholpen worden. Om u verbruik te kunnen in zien wil ik u verwijzen naar de verbruiks--kosten overzicht die u per maand krijgt.

Reageer