Beantwoord

Slimme meter data wordt niet meer uitgelezen sinds 1-11?

  • 7 december 2017
  • 1 reactie
  • 96 keer bekeken

Sinds 1 november wordt mijn slimme meter niet meer uitgelezen door qurrent. Kunnen jullie hier iets aan doen? Op miraculeuze wijze was de uitleesfrequentie veranderd maar die heb ik allang terug gezet.
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 12 december 2017, 16:09

Hoi Skeda!

Ik zie wel elke dag data t/m 8 november, bedoel je soms dat het elke dag dezelfde data doorgeeft?

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hoi Skeda!

Ik zie wel elke dag data t/m 8 november, bedoel je soms dat het elke dag dezelfde data doorgeeft?

Groeten van Giulia

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen