Beantwoord

Slimme meter loopt 4 dagen achter kan ik er zelf iets aan doen?

  • 14 februari 2018
  • 1 reactie
  • 154 keer bekeken

Kan ik zelf iets doen om mijn slimme meter sneller te laten updaten ???
Het is nu Woensdag 14 Feb, 11.05 en mijn meter geeft maar weer tot en met 10 Feb.

icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 15 februari 2018, 15:40

Hoi Paulus,

Welkom op de community!

Hier kan je zelf helaas niets aan doen. Wij zijn afhankelijk van wanneer wij de data doorkrijgen van de netbeheerder en hier zit een vertraging in. Daarnaast zit er ook een kleine vertraging in het ophalen van het verbruik vanuit ons. Dit laatste zijn wij mee bezig om dit te verbeteren.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Paulus,

Welkom op de community!

Hier kan je zelf helaas niets aan doen. Wij zijn afhankelijk van wanneer wij de data doorkrijgen van de netbeheerder en hier zit een vertraging in. Daarnaast zit er ook een kleine vertraging in het ophalen van het verbruik vanuit ons. Dit laatste zijn wij mee bezig om dit te verbeteren.

Groet,
Tessa

Reageer