Vraag

Slimme meterstanden niet zichtbaar in Mijn Energie na aansluiten Qbox

• 5 februari 2018
  • 6 reacties
  • 194 keer bekeken

Sinds 3 februari jl. heb ik mijn Qbox aangesloten. Het live energieverbruik wordt sinds vandaag weergegeven in Mijn Energie na een upgrade van de firmware van de Qbox.
Nu is mijn verbruik van vóór vandaag op basis van de gegevens van mijn slimme meter niet meer zichtbaar in Mijn Energie.

Kan iemand van Qurrent dit verhelpen? Of komt het vanzelf goed door te wachten?

6 reacties

Toevoeging: het gaat specifiek om mijn verbruik in 2018. Mijn verbruik van 2017 is nog wel te zien.
Reputatie 4
Badge +8
Hallo ArendP,

Dankjewel voor je bericht. Wat fijn dat je Qbox naar behoren werkt.

Ik heb jouw melding over de verbruiksgegevens doorgezet naar mijn collega's van de betreffende afdeling. Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het je weten!

Groet,
Tessa
Hallo Tessa,

Bedankt voor je bericht. Ik hoor het graag als jullie meer weten!
Badge
Hoi ArendP,

Tessa's vraag staat nog uit bij de betreffende. We zoeken dus nog naar een oplossing.

We houden je op de hoogte.

Groetjes Jurjen

Update van moderator Tessa 12-03-2018
Het probleem ligt nog bij onze technische afdeling. Ik hoop je hier snel over te kunnen informeren.

Update van moderator Serena 26-03-2018
Excuses voor het lange wachten op een oplossing. Onze technische afdeling is hier nog mee bezig. We houden je op de hoogte.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi ArendP,

Het verzoek staat nog uit bij de technische afdeling om de uitgelezen slimme meter data terug te zetten in de grafieken.
Bedankt voor je geduld!

Groet,
Tessa

Update van moderator Tessa 26-04-2018
Het verzoek staat nog uit bij de technische afdeling. Ik hoop dat het snel is verholpen! Bedankt voor je geduld.

Update van moderator Tessa 14-05-2018
Ik heb helaas nog geen terugkoppeling van de technische afdeling. Onze oprechte excuses voor het ongemak.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi ArendP,

Op dit moment is het probleem niet op te lossen.

Echter heb ik van onze technische afdeling vernomen dat het opgelost moet zijn in de verbeterde weergave van het verbruik. Dit is iets wat we op korte termijn lanceren. Meer hierover kan je vinden in dit topic.

Sorry dat ik op dit moment geen beter antwoord voor je heb.

Groet,
Tessa

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen