Beantwoord

Start nieuw leverings jaar klopt niet in Mijn Energie?

• 19 januari 2017
  • 6 reacties
  • 272 keer bekeken

Badge +2
Mijn eerste jaar bij Qurrent is beëindigd op 31 dec. j.l.
Mijn tweede jaar begint dan op 1 jan. j.l.

Wat mij nu bevreemd is dat er binnen mijn Qurrent omgeving gewoon wordt doorgeteld.
Het gebruik loopt gewoon door.
En het extra wind deel is ook niet terug te zien .
Dat staat nog steeds op 2 i.p.v. op 3 .
Dat zou handiger kunnen.
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 21 februari 2017, 15:19

Hoi iedereen,

De opbrengst van de windtegoeden blijven inderdaad doorlopen over een periode van meer dan een jaar. En lijken zich niet dus niets aan te trekken van contractperioden. Hierdoor klopt het het opwek percentage na een jaar inderdaad niet.

Er wordt verwacht dat dit 27 februari is opgelost! Ik houd het in de gaten en laat het weten zodra het is aangepast :)

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi iedereen,

De opbrengst van de windtegoeden blijven inderdaad doorlopen over een periode van meer dan een jaar. En lijken zich niet dus niets aan te trekken van contractperioden. Hierdoor klopt het het opwek percentage na een jaar inderdaad niet.

Er wordt verwacht dat dit 27 februari is opgelost! Ik houd het in de gaten en laat het weten zodra het is aangepast :)

Groetjes, Tanja
Badge +1
Correctie op mijn vorige bericht.

De windtegoeden kloppen wel (van 3 naar 5). Maar de teller van verbruik en van opgewekte stroom (via windtegoeden) lopen gewoon door vanaf de begindatum van mijn vorige contract. Dat schept een verwarrend beeld.
Badge +1
Bij mij hetzelfde met als verschil dat mijn nieuwe contractjaar op 20 januari 20017 begon.
Badge +2
Wel vreemd dat er van Qurrent geen reactie komt op deze forum site.
Zij weten het waarschijnlijk wel.
En zouden het misverstand snel uit de wereld unnen helpen.
Ik vermoed dat de 'reset' wordt gecombineerd met het opmaken van de jaarnota.
Ik zit met precies dezelfde vraag. Moet de data niet opnieuw beginnen bij 0 in plaats van door te tellen?