Beantwoord

Termijnbedrag

• 8 februari 2018
  • 1 reactie
  • 127 keer bekeken

Aangezien niet wordt gereageerd op mijn mail hier maar eens een poging:
Sinds 1 feb 2018 klant en ik wil regelen dat rekening wordt gehouden met mijn zonnepanelen (sinds 6 juli 2017 is 1110 kwh opgewekt). Mijn termijnbedrag moet omlaag. Staat nu op 104, maar ik wil 65 want ik wek naar verwachting ca. 2500 (netto) op. (Ik heb geen slimme meter.)

Op een of andere manier wil dit niet doordringen. Ik heb meterstanden al opgegeven (bevestigd in mail, maar hiernaar wordt nog steeds gevraagd ?!) maar kon daarbij geen info kwijt over zonne-energie. Wel in profiel maar dat is weer een andere schoenendoos blijkbaar.
Niet blij met communicatie rond overstap. Onhandig.

klant 243743
icon

Beste antwoord door Tomer van Qurrent 12 februari 2018, 11:03

Hoi Hans,

Welkom op onze community!

Mijn excuses voor het uitblijven van een reactie op je mail. Goed dat je ons hier hebt gevonden. Het klopt dat de opwek niet automatisch wordt verrekend in je termijnbedrag. Ik heb dit gelijk voor je gedaan. De eerst volgende incasso is nog gelijk aan je oude termijnbedrag, aangezien die opdracht al naar de bank is verstuurd. De daaropvolgende incasso's zullen € 65,- bedragen. Hiervan ontvang je ook nog een automatische bevestiging per mail.

Vriendelijke groet,
Tomer
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Hans,

Welkom op onze community!

Mijn excuses voor het uitblijven van een reactie op je mail. Goed dat je ons hier hebt gevonden. Het klopt dat de opwek niet automatisch wordt verrekend in je termijnbedrag. Ik heb dit gelijk voor je gedaan. De eerst volgende incasso is nog gelijk aan je oude termijnbedrag, aangezien die opdracht al naar de bank is verstuurd. De daaropvolgende incasso's zullen € 65,- bedragen. Hiervan ontvang je ook nog een automatische bevestiging per mail.

Vriendelijke groet,
Tomer

Reageer