Vraag

Termijnbedrag aanpassen lukt niet via Mijn Energie

• 13 december 2018
  • 7 reacties
  • 225 keer bekeken

Waarom kan ik mijn termijn bedrag op de site niet aanpassen ?

7 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi H.L.Smeets,

Het termijnbedrag zou wel aanpasbaar moeten zijn in Mijn Energie. Mocht dit toch niet lukken, dan kun je hierover contact opnemen met onze klantenservice en dan lossen wij het voor je op. Je kunt ons mailen via vraag@qurrent.nl of bellen op 088 777 1200. Kijk op qurrent.nl/klantenservice voor de actuele wachttijden.

Groet,
Tomer
Tomer,

het zou wat gepaster zijn als je klantgericht eerst even kijkt of het klopt, in plaats van antwoorden dat iets wel zou moeten kunnen.

En dan nog vervolgens schrijven "Mocht dit toch niet lukken, dan kun je hierover contact opnemen met onze klantenservice en dan lossen wij het voor je op. Je kunt ons mailen via vraag@qurrent.nl of bellen op 088 777 1200. Kijk op qurrent.nl/klantenservice voor de actuele wachttijden."
Een robot zou het niet slechter doen.

Probleem is door je zwakke reactie dus een maand later nog aanwezig.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @Hdrxx,

Bedankt voor je toevoeging. Of het daadwerkelijk zo is dat het termijnbedrag niet kan worden aangepast, kan ik niet zien, omdat het om een persoonlijke account gaat. Ik raadde aan contact op te nemen met de klantenservice, omdat het gaat om privacy gevoelige informatie. Het bespreken van een termijnbedrag op dit openbare forum leek me daarom niet gepast.

@H.L.Smeets: Ik zie dat je inmiddels per mail contact hebt gehad met ons over je termijnbedrag. Mocht je hier alsnog vragen over hebben, dan kun je die uiteraard hier stellen.

Groet,
Tomer
@Tomer ik neem aan dat je geen klant bent van qurrent (slim van je). Anders kon je het natuurlijk met je eigen account proberen. Maar ja dat kan je als je serieus met opmerkingen omgaat zou je het natuurlijk met een bedrijfsaccount kunnen proberen of een collega die wel een account heeft. dan kan je pas probleemoplossend werken!!!
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @Hdrxx,

Elke klant heeft een persoonlijk account en daardoor kunnen er verschillende fouten optreden bij verschillende klanten. De situatie kan daardoor niet specifiek voor jou bekeken worden. Excuses dat dit niet helemaal duidelijk was. Het termijnbedrag is ondertussen aangepast.

Groet,
Simon
Reputatie 1
Badge
Beste mensen van Qurrent,

Ik ontving vandaag een e-mail van Qurrent inzake het ongevraagd (en dan ook nog eens foutief, want geen rekening houdend met mijn windtegoeden en/of mijn teruglevering (zonnepanelen)) aanpassen van het termijnbedrag...

Qurrent stelt in de e-mail dat ik het termijnbedrag kan aanpassen. Maar zelf aanpassen is niet mogelijk. En... aangezien ik op een generieke foutmeldingspagina (www.qurrent.nl/foutmelding) beland, heb ik geen aanknopingspunten voor wat er mis ging.

Vind ik dit niveau van communiceren en realiseren normaal? Nou nee! Had ik dit verwacht? Eigenlijk wel! En dat laatste ervaar ik als het meest pijnlijke...

Ik blijf hopen dat Qurrent eindelijk eens werk gaat maken van mijn smeekbede in het topic https://community.qurrent.nl/nota-s-en-termijnbedragen-47/wens-een-zorgvuldiger-bedrijfsvoering-3735

(Fijn i.i.g. dat Greenchoice/Qurrent stopt met het sponsoren van Feyenoord. Laat dat genoegen me maar lang smaken en ik hoop dat het ook lang als frustratiebuffer zal dienen :)
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @I.M.F.J. Joukes.

Bedankt voor je bericht.

Bij jou is het termijnbedrag inderdaad ten onrechte verhoogd.
Daarom heb ik het zojuist teruggezet naar € 95,-. Hier ontvang je zo ook een mail van ter bevestiging.

Groeten,
Julian

Reageer