Beantwoord

Trend voor vergelijkbare huishoudens verschijnt niet in dashboard

• 28 februari 2017
  • 3 reacties
  • 195 keer bekeken

Ik heb sinds gisteren mijn qbox aangesloten en heb sinds gistermiddag data in mijn dashboard (grafiek met gele lijn). Ziet er mooi uit. Er staat ook bij dat ik een blauwe lijn kan laten zien met de trend van andere huishoudens. Dat vind ik interessant maar de blauwe lijn verschijnt niet. Heb de schakelaar op het scherm al een paar keer aan en uit gezet, meer er verandert niks aan de grafiek. Ik heb een ouderwetse I + II meter met draaischijf.
icon

Beste antwoord door Waai 1 maart 2017, 08:02

Voor een vergelijking met vergelijkbare huishoudens moet je dacht ik eerst de gegevens van je eigen woning vastleggen in je profiel onder het tabblad 'Woning'. Anders valt er niets te vergelijken.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Krijg de indruk dat het bij de meeste gebruikers een storende factor is.
Voor een vergelijking met vergelijkbare huishoudens moet je dacht ik eerst de gegevens van je eigen woning vastleggen in je profiel onder het tabblad 'Woning'. Anders valt er niets te vergelijken.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Vitruvian,

Om de lijn te krijgen moet je inderdaad de informatie over je eigen woning invullen.

In het dashboard kan je naar -> Profiel -> meest rechter tabblad Woning. Hier kan je alle informatie invullen over het type woning dat je heb en eventuele isolatie of installatie aanpassingen.

Groeten van Tanja

Reageer