Beantwoord

Veel gegevens missen in grafiek Energieverbruik

• 11 maart 2019
  • 4 reacties
  • 153 keer bekeken

Hallo,

Waarom kan ik in de grafiek Energieverbruik maar 10 maanden terug kijken? Ik kan wel naar links scrollen maar de data houdt op bij mei vorig jaar. Ik ben al klant sinds 2016 en ik wil mijn energieverbruik kunnen vergelijken over de afgelopen jaren.

Vriendelijke groet,

Bas
icon

Beste antwoord door Simon van Qurrent 29 maart 2019, 09:54

Hoi @B.Essers,

Helaas zijn de ingevoerde gegevens inderdaad niet behouden, dit was gelinkt aan de oude meter. Met de komst van je slimme meter is er een wisseling geweest van de meter die werd laten zien. De gegevens van daarvoor zijn daardoor uit het systeem verdwenen. Excuses hiervoor.

Om toch een inzicht te krijgen heb ik de afgelopen drie jaarnota's gestuurd naar het voor ons bekende e-mailadres.

Groet, Simon
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Badge +3
Hoi @B.Essers,

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht.

Wij kunnen alleen door middel van je slimmenmeter uitlezen hoeveel je iedere maand verbruikt aan elektra en gas.
Voor mei 2018 had je nog een Conventionele meter hangen en konden wij je verbruik niet maandelijks uitlezen en weergeven in 'mijn energie'.

Groeten,

Roufaida
Hoi Roufaida,

Dat klopt, maar voor dat ik de slimme meter had heb ik wel met enige regelmaat mijn meterstanden handmatig ingevuld. Die kon ik toen ook in de grafiek bekijken.

Begrijp ik dan goed dat die gegevens zijn verdwenen door de slimme meter?

Groet, Bas
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @B.Essers,

Helaas zijn de ingevoerde gegevens inderdaad niet behouden, dit was gelinkt aan de oude meter. Met de komst van je slimme meter is er een wisseling geweest van de meter die werd laten zien. De gegevens van daarvoor zijn daardoor uit het systeem verdwenen. Excuses hiervoor.

Om toch een inzicht te krijgen heb ik de afgelopen drie jaarnota's gestuurd naar het voor ons bekende e-mailadres.

Groet, Simon
Okay, dat is jammer maar ik ga in de jaarnota's spitten. Bedankt,

Bas

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen