Beantwoord

Verbruik en opwek zijn evenveel in mijn maandoverzicht in Mijn Energie. Hoe wordt dit opgelost?

• 26 september 2018
  • 3 reacties
  • 170 keer bekeken

Als ik in mijn dashboard bij de maandoverzichten in het energieoverzicht kijk zijn vanaf 1 juli t/m 9 augustus de gele en de oranjekolom van verbruik en zonnepanelen exact even hoog. Dat kan nooit kloppen natuurlijk. Hoe kan dit? En gaat dit dan wel goed bij de berekening van de nota? Naar mijn mening zijn bij elke dag de gele kolommen van verbruik veel te hoog.
icon

Beste antwoord door Tomer van Qurrent 2 oktober 2018, 11:36

Hoi Luc,

Goed om te horen dat alles weer werkt zoals het hoort. Ik zie ook correcte grafieken.

De data waarop het verbruik en de opwek niet goed zijn geregistreerd, kunnen wij helaas niet met terugwerkende kracht herstellen.

Mocht dit probleem zich in de toekomst weer voordoen, dan horen wij dat uiteraard graag.

Groet,
Tomer
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @LucBezemer,

Bedankt voor je bericht.

Jammer om te horen dat de Qbox verkeerde data lijkt door te geven. Ik heb zojuist een reset uitgevoerd. Dit zou er voor moeten zorgen dat de Qbox binnen twee uur weer correcte data door zou moeten gaan geven.
Mocht dit niet het geval zijn dan horen we het natuurlijk graag.

Groeten,
Julian
Julian, mijn Q-Box werkt nu prima. Het ging over de periode 1 juli t/m 9 augustus zoals je kunt lezen in mijn vraag. Nu begrijp ik dat in die periode de Q-box niet goed heeft gewerkt? Ik zie inderdaad niet op elke dag, zoals gebruikelijk, de meterstanden, maar soms maar 1 x per week of zelfs soms 1 x in de 2 weken.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Luc,

Goed om te horen dat alles weer werkt zoals het hoort. Ik zie ook correcte grafieken.

De data waarop het verbruik en de opwek niet goed zijn geregistreerd, kunnen wij helaas niet met terugwerkende kracht herstellen.

Mocht dit probleem zich in de toekomst weer voordoen, dan horen wij dat uiteraard graag.

Groet,
Tomer

Reageer