Beantwoord

Verbruik gas en stroom dagelijks uitlezen

• 9 februari 2018
  • 3 reacties
  • 153 keer bekeken

Ik zou regelmatig de laatste meterstand en verloop grafiek ( van gas en stroom ) willen zien. De meterstanden van 15-01-2018 zijn de oude meterstanden toen de slimme meter geplaatst was in september 2017.
Bedankt.

I. Balestra.
icon

Beste antwoord door JohnKemmer 10 februari 2018, 11:31

Op de website van Qurrent ga je naar Mijn Energie (ME) als je hebt ingelogd kies je rechts "je profiel" in je profiel zie je drie mogelijkheden en de meest rechtse "Woning" kiezen" vervolgens naar beneden scrollen tot je bij "Energielevering" komt. Hier kan je aanvinken dat de meterstanden dagelijks mogen worden opgehaald door qurrent.
Dit "ophalen" gebeurt overigens bij de Netbeheerder die de slimme meter dagelijks uitleest en de meterstanden weer beschikbaar stelt aan d energieleverancier.

Edit - Tomer van Qurrent:

Hoi Italo,

Ik zie dat je meters inmiddels dagelijks worden uitgelezen. De gegevens hiervan zullen in de komende dagen zichtbaar worden.

Groet,
Tomer
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Heb je in ME aangevinkt op dagelijks uitlezen.
Reputatie 5
Badge +14
Op de website van Qurrent ga je naar Mijn Energie (ME) als je hebt ingelogd kies je rechts "je profiel" in je profiel zie je drie mogelijkheden en de meest rechtse "Woning" kiezen" vervolgens naar beneden scrollen tot je bij "Energielevering" komt. Hier kan je aanvinken dat de meterstanden dagelijks mogen worden opgehaald door qurrent.
Dit "ophalen" gebeurt overigens bij de Netbeheerder die de slimme meter dagelijks uitleest en de meterstanden weer beschikbaar stelt aan d energieleverancier.

Edit - Tomer van Qurrent:

Hoi Italo,

Ik zie dat je meters inmiddels dagelijks worden uitgelezen. De gegevens hiervan zullen in de komende dagen zichtbaar worden.

Groet,
Tomer
Sorry,ik begrijp het niet. ME, aanvinken. Hoe ....! Waar moer ik zijn om de ME aan te vinken.
ik ben een nieuwe klant en ben nog niet thuis bij jullie site.

Reageer