Beantwoord

Verbruik niet zichtbaar in Mijn Energie omgeving

  • 4 januari 2017
  • 1 reactie
  • 167 keer bekeken

  • Q-specialist
  • 16 reacties
Ik had gehoopt dat het per januari wellicht opgelost zou zijn, maar ik zie mijn verbruik niet meer in de Mijn Energie omgeving. De meterstanden worden wel netjes dagelijks ingelezen. Dat zie ik op dat tabblad ook netjes terug, maar op de een of andere manier wordt de grafiek gewoon niet geupdate. Mijn windtegoed wordt er echter wel netjes ingezet. Kan dit gefixed worden?
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 17 februari 2017, 12:35

Hoi Vic, sorry heb je vraag totaal over het hoofd gezien! Is best wennen zo een community ;)

Ik zie dat mijn collega van de klantenservice het al heeft doorgegeven aan onze technische dienst. Zij zijn nog bezig met het oplossen.

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Vic, sorry heb je vraag totaal over het hoofd gezien! Is best wennen zo een community ;)

Ik zie dat mijn collega van de klantenservice het al heeft doorgegeven aan onze technische dienst. Zij zijn nog bezig met het oplossen.

Groetjes, Tanja