Beantwoord

Verbruik staat op NUL in App

• 23 januari 2019
  • 1 reactie
  • 144 keer bekeken

sinds de start van mijn contract geeft de Qurrent App aan dat mijn verbruik per dag/week/maand helemaal niets is. Nul KWh dus . Hoe krijgen we dit aan de praat ? Één van de redenen dat ik Qurrent nam was om dit te kunnnen monitoren . Nu kan ik al 15 maanden niets uitlezen. Nog niet zo lang geleden zijn hier nieuwe meters geplaatst . Ik neem aan dat die slim zijn. Hoe krijg ik die meters in de app aan de praat ? Of kan ik maar beter aannemen dat dit gewoon nooit gaat werken ? Net als zoveel andere dingen bij Qurrent (in het begin super veel heisa gehad met mijn contract, werkelijk alles ging fout daar) ? Ik hoop dat dit wél gaat werken !!
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 24 januari 2019, 11:12

Hoi @S.J.F.P.Masselink,

Dankjewel voor je bericht!
We zetten niet automatisch je slimme meter op uitlezen, omdat je daar eerst toestemming voor moet geven.

Ik heb je slimme meter nu op 'per kwartier uitlezen' gezet. Het verbruik komt altijd binnen met een vertraging van 2-4 dagen.
Ik verwacht dat je aan het eind van het weekend je eerste verbruik binnen moet zien komen!

Groet, Joost
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +9
Hoi @S.J.F.P.Masselink,

Dankjewel voor je bericht!
We zetten niet automatisch je slimme meter op uitlezen, omdat je daar eerst toestemming voor moet geven.

Ik heb je slimme meter nu op 'per kwartier uitlezen' gezet. Het verbruik komt altijd binnen met een vertraging van 2-4 dagen.
Ik verwacht dat je aan het eind van het weekend je eerste verbruik binnen moet zien komen!

Groet, Joost

Reageer