Beantwoord

Verbruikgegevens

  • 5 februari 2019
  • 3 reacties
  • 140 keer bekeken

Badge +1
Na 28 januari 2019 geen verbruiksgegevens meer te zien in Mijn Energie. Ik heb een slimme meter en heb in mijn profiel de uitleesfrequentie op een kwartier staan.

hoor graag


Adri de Ruijter
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 7 februari 2019, 12:02

Hoi @AdrideRuijter en @Trevor,

Er is een storing in Mijn Energie waardoor niet alle verbruik wordt ingeladen.
Bij sommige klanten is het nu weer bijgewerkt, maar dat geldt helaas niet voor iedereen.

Via deze pagina worden updates gegeven over de storing!

Groet, Joost
Bekijk origineel

3 reacties

Bij ons is het gestopt na 30 januari. Ben ook benieuwd wanneer het weer gaat werken.
Badge +1
Bij mij zijn verbruikgegevens weer zichtbaar

groet
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @AdrideRuijter en @Trevor,

Er is een storing in Mijn Energie waardoor niet alle verbruik wordt ingeladen.
Bij sommige klanten is het nu weer bijgewerkt, maar dat geldt helaas niet voor iedereen.

Via deze pagina worden updates gegeven over de storing!

Groet, Joost

Reageer