Beantwoord

Verbruiksdata slimme meter niet zichtbaar in App en Mijn Energie?


Geachte, zoals bij een aantal andere leden zijn ook mijn meterstanden niet zichtbaar in zowel de App als in het mijnenergie overzicht.
Afgelopen week heeft enexis een wijziging uitgevoerd aan mijn slimme meter i.v.m. foutieve installatie.
Kunnen jullie nakijken of mijn verbruiksdata wel dagelijks bij jullie binnenkomt?
Alvast bedankt,
Bert.
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 24 april 2017, 10:22

Hoi Bert,

Ik zie dat je slimme meter nu op 2 maandelijks uitlezen staat. Dit heb ik aangepast naar dagelijks uitlezen. Kan je kijken of je over 3 dagen verbruiksdata kan zien in Mijn Energie en de app?

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Bert,

Ik zie dat je slimme meter nu op 2 maandelijks uitlezen staat. Dit heb ik aangepast naar dagelijks uitlezen. Kan je kijken of je over 3 dagen verbruiksdata kan zien in Mijn Energie en de app?

Groeten van Tanja

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen