Beantwoord

Verbruiksgegevens niet meer bijgewerkt?

• 29 december 2017
  • 6 reacties
  • 140 keer bekeken

Sinds 6 december worden mijn verbruiksgegevens (electra en gas) niet meer bijgewerkt in mijn energie. Windtegoed gegevens wel. Ik gebruik geen q-box. Heeft iemand anders hier ook last van?
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 4 januari 2018, 11:09

Hoi Harald,

Allereerst welkom op de community!

Wat vreemd dat hij weer automatisch overgaat op tweemaandelijks uitlezen. Ik heb hem vanuit ons nogmaals op dagelijks uitlezen gezet en dan zouden er binnen enkele dagen weer dagelijkse meterstanden moeten doorkomen.
Ik hou het voor je in de gaten en laat jij het ons ook weten als je weer dagelijkse meterstanden doorkrijgt?

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

6 reacties

Zelf gezien waar het aan ligt. Blijkt bij mijn slimme meter instellingen dat deze staat op "2 maandelijks uitlezen". Ik weet vrijwel zeker dat ik niet zelf iets heb veranderd (waarom zou je dat überhaupt willen?). Meteen de instellingen op dagelijks gezet. Vanochtend stonden de gegevens er weer (maar dan wel gemiddeld over de afgelopen periode. Nogmaals de slimme meter instellingen gecheckt blijken deze weer op 2 maandelijks te staan????
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Harald,

Allereerst welkom op de community!

Wat vreemd dat hij weer automatisch overgaat op tweemaandelijks uitlezen. Ik heb hem vanuit ons nogmaals op dagelijks uitlezen gezet en dan zouden er binnen enkele dagen weer dagelijkse meterstanden moeten doorkomen.
Ik hou het voor je in de gaten en laat jij het ons ook weten als je weer dagelijkse meterstanden doorkrijgt?

Groet,
Tessa
Valt mijn windtegoed eigenlijk onder box 3 vermogen? Beetje laat, maar bedank me nu pas dat ik hier misschien iets mee moet.....
Reputatie 3
Badge +6
Hallo Tessa, ik had deze week met zonnepanelen het zelfde, ik weet zeker dat bij mij altijd staat aangevinkt dat ik 17 zonnepanelen heb, eergisteren stond dat zomaar uit.....????
Ik heb het wel weer aangevinkt, maar snap niet hoe dit komt.....

vr.gr. Harry
Hoi Tessa, vanochtend kwamen de dagstanden weer binnen. Dank voor je hulp. Groeten Harald.
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Harald,

Wat fijn om te lezen dat alles het weer doet!
Harry, het is nog steeds bekend dat je 17 zonnepanelen hebt bij ons.

En Schenkiefl, bedankt voor je bericht. Interessante vraag! Het Windtegoed hoef je hier niet bij op te geven. Mocht dit veranderen, dan laten we dit natuurlijk weten.

Groetjes, Nina

Reageer