Beantwoord

Verbruiksgegevens sinds 3 jan-2017 niet zichtbaar?

  • 1 maart 2017
  • 1 reactie
  • 237 keer bekeken

hallo

ik zie zins 3 jan-2017 geen verbruiks gegevens meer.
het maakt niet uit of wat voor apparaat ik gebruik om de gegevens te bekijken.

weet iemand hoe dit kan, en of dit op te lossen is?

alvast bedankt
alex
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 3 maart 2017, 16:46

Hoi Alex, welkom op de community.

Ik zie dat je slimme elektra en gas meter op 07-01-2017 tijdelijk in storing was. Hierna is de data wel weer goed doorgekomen, maar door de storing is er dan in Mijn Energie iets ontregeld waardoor je geen inzicht hebt.

Ik hebt dit doorgegeven aan onze technische dienst zodat zij dit kunnen oplossen.

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Alex, welkom op de community.

Ik zie dat je slimme elektra en gas meter op 07-01-2017 tijdelijk in storing was. Hierna is de data wel weer goed doorgekomen, maar door de storing is er dan in Mijn Energie iets ontregeld waardoor je geen inzicht hebt.

Ik hebt dit doorgegeven aan onze technische dienst zodat zij dit kunnen oplossen.

Groeten van Tanja

Reageer