Beantwoord

Verhuizing is uitgesteld, nog langer energielevering nodig op oud adres

• 8 december 2017
  • 11 reacties
  • 166 keer bekeken

Hallo,
Onlangs heb ik een verhuizing doorgegeven en een einddatum voor levering op mijn oude adres opgegeven. De eindnota voor mijn oude adres heb ik inmiddels ontvangen. Door vertraging in de verhuizing wonen wij echter nog steeds op ons oude adres. Graag wil ik nog voor twee maanden (tot eind januari) energie levering ontvangen op ons oude adres. Ik heb een brief ontvangen van Liander dat als ik het niet snel regel de levering van energie gestopt wordt.

Via de telefoon lukt het me niet om een antwoord te krijgen (verbinding wordt telkens verbroken als ik in de wacht wordt gezet).

Groetjes,

Milan Plasmeijer
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 12 december 2017, 13:50

Hoi Milan,

Wij maken dit graag voor je in orde!
Zullen wij einddatum van je oude adres op 31 januari 2018 zetten?

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hoi Milan,

Groeten van Giulia
Reputatie 2
Badge +8
Even een update, wij leveren sinds gisteren op je oude adres ;)

Groeten van Giulia
Hoi Milan,

Groeten van Giulia

Dank! Dat is prima, dan zullen wij zeker wel verhuisd zijn!

Groet
Reputatie 2
Badge +8
Is goed, maak ik het in orde ;)

Groeten van Giulia
Hoi Giulia,

Ik zie in onze correspondentie dat de einddatum voor het contract van ons oude huis op 31 januari stond. We hebben echter nu een afschrijving gekregen voor de maand februari. Ook zie ik bij onze contract gegevens een einddatum van april 2019 staan. Kunnen jullie bevestigen dat ons contract op dit adres beëindigd is? Moeten wij onze eindmeterstanden nog doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Milan Plasmeijer
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Milan,

Bedankt voor je bericht.

Ik zie inderdaad dat wij door een technische fout nog altijd energie leveren op Da Costakade 99 3. Wij gaan de levering per direct beëindigen. Voor het opmaken van de eindnota kun je de meterstanden van 31 januari 2018 doorgeven, zodat wij alleen jouw verbruik verrekenen. Op de eindnota worden alle voldane termijnbedragen verrekend, ook die voor de periode na januari 2018 zijn overgemaakt.

Groet,
Tomer
Hoi Tomer,

Bedankt voor je reactie. Hoe geef ik mijn meterstanden door? Als ik het via mijn Dashboard probeer krijg ik de melding dat ik mijn meterstanden al heb doorgegeven...

Groetjes,

Milan
Ter aanvulling: ik zie in mijn dashboard nu ook dat het contract voor mijn nieuwe woning verdwenen is en alleen nog het contract van mijn oude woning er in staat. Kunt u mij adviseren wat ik het beste kan doen? Even telefonisch contact opnemen, of kunnen jullie het met deze informatie recht zetten?
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Milan,

Ik heb je geprobeerd te bellen, maar helaas zonder succes.

De meterstanden kun je doorgeven via vraag@qurrent.nl. Wij zullen deze dan verwerken voor de eindnota voor dat adres.

Verder zie ik dat wij nog altijd energie leveren op de Bakkumerstraat, en de levering voor de Da Costakade is beëindigd. Er lijkt dus sprake te zijn van een fout in de weergave. Zou je een screenshot kunnen sturen van de dashboard? Dan kunnen wij het probleem beter vaststellen en zodoende oplossen.

Groet,
Tomer
Hoi Tomer,

Ik heb twee screenshots bijgevoegd. De eerste is van het dashboard (ik kan hier niet meer switchen van adres, wat tot voor kort wel nog kon). De tweede is van mijn contractgegevens. Hier staat dus wel dat ik het bedrag niet meer kan wijzigen, maar er staat nergens wat dan nu wel mijn contract is voor het nieuwe adres.

Reputatie 2
Badge +5
Hi Milan,

Bedankt voor het sturen van de screenshots. Ik zal dit aankaarten bij de juiste afdeling, aangezien dit niet zou moeten gebeuren.
Kan je me vertellen wat voor maandbedrag jij per maand wenst te betalen? Dan pas ik dat in ieder geval voor je direct aan.

Ik hoor graag van je!

Groeten,
Nathan

Reageer