Beantwoord

Verlenging contract

• 15 januari 2018
  • 1 reactie
  • 92 keer bekeken

L.S.,
Graag wil ik z.s.m. weten hoe het er bij staat met de verlenging van mijn contract. Op 07-12 2017 kreeg ik een bevestiging van de verlenging. Op 22-12 2017 kreeg ik, waarschijnlijk i.v.m. een onduidelijk telefoontje een mail dat de verlenging was geannuleerd. Ik heb hierover al eerder gemaild. 0p 05-01 2018 kreeg ik een mail van u met de mededeling dat er aan een oplossing wordt gewerkt. Omdat mijn contract met u afloopt op 03-02 2018 wil ik z.s.m. weten hoe de vlag er bij hangt. Indien u niet zeer spoedig duidelijkheid schept ga ik over naar een andere maatschappij.
Hoogachtend: H.E. Knoef
Klantnr. 139758
P.S. Doet u eens wat aan een betere telefonische bereikbaarheid. Deze lange wachttijden zijn duidelijk niet meer van deze tijd.
icon

Beste antwoord door Jeroen van Qurrent 17 januari 2018, 15:11

Hoi H.E.Knoef,

Welkom op de community! Goed dat je ons hier gevonden hebt, het is inderdaad erg druk. Ik ben meteen voor je aan de slag gegaan en heb de annulering van de verlenging voor je teruggedraaid. Je ontvangt zomenteen het aanbod per mail, en ik hoor graag of je hier akkoord meegaat. Excuses voor het ongemak.

Groet,

Jeroen
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi H.E.Knoef,

Welkom op de community! Goed dat je ons hier gevonden hebt, het is inderdaad erg druk. Ik ben meteen voor je aan de slag gegaan en heb de annulering van de verlenging voor je teruggedraaid. Je ontvangt zomenteen het aanbod per mail, en ik hoor graag of je hier akkoord meegaat. Excuses voor het ongemak.

Groet,

Jeroen

Reageer