Beantwoord

Verschil in verbruik,met de ANNA app

• 6 februari 2017
  • 2 reacties
  • 193 keer bekeken

hallo, ik heb een tijdje terug contact gehad op 'de community', en daaruit bleek , dat ik op de ANNA app minder verbruik, dan de slimme meter bij jullie aangeeft?!
Uiteindelijk zou de technische dienst hiernaar kijken, maar ook heb helaas geen bericht meer gekregen daarna/
Is het eventueel mogelijk dat ik hier alsnog een antwoord op krijg?!

M.v.g Lynn '67
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 3 maart 2017, 13:14

Hoi Lynn,

Ik helaas heb nog geen antwoord van onze technische dienst hoe dat zou kunnen. Het verbruik wat wij doorkrijgen is exact welke meterstanden je slimme meter aan ons doorgeeft. Dit zijn de standen die ook op het scherm van je slimme meter staan.

Misschien kan je vergelijken op een dag welke stand er op je slimme meter staat, welke stand er bij ons in de app staat en welke in de ANNA app?

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Lynn,

Ik helaas heb nog geen antwoord van onze technische dienst hoe dat zou kunnen. Het verbruik wat wij doorkrijgen is exact welke meterstanden je slimme meter aan ons doorgeeft. Dit zijn de standen die ook op het scherm van je slimme meter staan.

Misschien kan je vergelijken op een dag welke stand er op je slimme meter staat, welke stand er bij ons in de app staat en welke in de ANNA app?

Groetjes, Tanja
hallo, ik heb een tijdje terug contact gehad op 'de community', en daaruit bleek , dat ik op de ANNA app minder verbruik, dan de slimme meter bij jullie aangeeft?!
Uiteindelijk zou de technische dienst hiernaar kijken, maar ook heb helaas geen bericht meer gekregen daarna/
Is het eventueel mogelijk dat ik hier alsnog een antwoord op krijg?!

M.v.g Lynn '67

Beste Lynn,

Wij kunnen het verschil tussen de Anna app en de door ons verkregen informatie helaas niet verklaren. Wij krijgen deze gegevens door van de netbeheerder en dit verbruik wordt eenmalig in de 24 uur opgevraagd en een dag later voor jou genoteerd. Misschien kun je nagaan hoe lang de verwerkingstijd van de Anna app is, daar kan naar mijn idee alleen het verschil tussen zitten.

We zijn benieuwd, dus laat het ons gerust weten.

Groetjes, Lisa

Reageer