Verschil in verbruik op Mijn Energie en app via de slimme meter

• 31 oktober 2016
  • 8 reacties
  • 698 keer bekeken

Ik kijk net op de site van Qurrent naar mijn gas/electra verbruik, en ik heb de anna app op basis van de slimme meter, nou verschilt het verbruik nogal in het verbruik!!!
Hoe is dit mogelijk??

8 reacties

Hoi Lynn,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zou je met ons wat screenshots kunnen delen van zowel 'Mijn Energie' en de Anna app?
Dan krijgt iedereen een wat beter beeld van het verschil en kunnen wij kijken wat er aan de hand is.

Wij zien je screenshots graag tegemoet 🙂.

Groetjes,
Nina
Hallo Nina
Als het lukt zie je hieronder de downloads, één van hte qurrent dashboard , en één van dezelfde periode op mijn Anna App!!
Zoals je ziet zit er nogal wat verschil tussen, ik vroeg mij af hoe dit kan?!

M.v.g Lynn
Hallo Nina
Als het lukt zie je hieronder de downloads, één van hte qurrent dashboard , en één van dezelfde periode op mijn Anna App!!
Zoals je ziet zit er nogal wat verschil tussen, ik vroeg mij af hoe dit kan?!

M.v.g Lynn

Hallo Lynn,

Welkom op onze community! Bedankt voor het delen van de screenshots. Ik zie inderdaad ook een verschil in het stroom en gas verbruik. Ik heb het daarom even nagevraagd bij de desbetreffende afdeling. Om het verder uit te kunnen zoeken ontvangen we graag een screenshot van het maandoverzicht van Mijn Energie en je Anna app. Zou je mij ook kunnen vertellen of dit eerder is gebeurd of dat dit de eerste keer is dat er een verschil is tussen de twee.

Groetjes,

Lara
Beste Lara
Ik ben pas overgestapt naar Qurrent, en dat is als het goed is op 9 oktober ingegaan, vanaf
toen ben ik dus ook de anna app gaan gebruiken, dus daarom heb ik ook die 9 oktober ingevoerd, zodat het gelijk loopt!
Beste Lara
Ik ben pas overgestapt naar Qurrent, en dat is als het goed is op 9 oktober ingegaan, vanaf
toen ben ik dus ook de anna app gaan gebruiken, dus daarom heb ik ook die 9 oktober ingevoerd, zodat het gelijk loopt!

Hou je ons op de hoogte als het niet zo is, Lynn? Mocht het niet zo zijn, stuur dan even je postcode + huisnummer via een privébericht. Dan kan ik het voor je uitzoeken.

Groetjes,
Lara
Hallo Lara
Ik heb nogmaals gekeken naar het vershil in verbruik, in de periode dat ik nu bij Qurrent ben, maar er blijft een vrij groot verschil in zitten!
Hierbij stuur ik je de screenshots, en als jij mij verteld hoe ik jou een privé bericht stuurt, dan stuur ik jou mijn gegevens.

M.v.g Lynn
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Lynn,

Ik heb je printscreens doorgestuurd naar de technische dienst. Zodra zij terugkoppelling geven informeren wij je direct 🙂

Groetjes, Tanja

Reageer