Beantwoord

Waaarom is energie verbruik in " Mijn energie" is (weer) gestopt

• 14 september 2017
  • 4 reacties
  • 157 keer bekeken

Waarom zie ik het energie verbruik in "Mijn Energie" niet meer? Het is vanaf 4 September niet meer zichtbaar in de grafieken. Wind tegoed wel
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 18 september 2017, 17:14

Hoi Marco,

Ik heb de gegevens in ons systeem zojuist nagekeken. Ik zie dat er tussen 22 augustus en 5 september geen meterstanden uitgelezen waren. Daarna kon het dagelijks uitlezen functie niet hersteld worden in ons systeem wegens een bug waar we al enige tijd last van hebben. Zoals je in dit topic kunt lezen, is het ons tot op heden niet gelukt om dit probleem in één keer op te lossen, maar onze technische dienst pakt de cases van de klanten die hier last van hebben langzaam een voor een op. Ik heb jouw gegevens ook naar hen doorgezet.

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

4 reacties

Volgens " Mijn Energie" verbruik ik sinds 4 September ook geen gas meer!? Wel lekker goedkoop.....
Hoi Marco,

Ik heb de gegevens in ons systeem zojuist nagekeken. Ik zie dat er tussen 22 augustus en 5 september geen meterstanden uitgelezen waren. Daarna kon het dagelijks uitlezen functie niet hersteld worden in ons systeem wegens een bug waar we al enige tijd last van hebben. Zoals je in dit topic kunt lezen, is het ons tot op heden niet gelukt om dit probleem in één keer op te lossen, maar onze technische dienst pakt de cases van de klanten die hier last van hebben langzaam een voor een op. Ik heb jouw gegevens ook naar hen doorgezet.

Groeten,

Natalia
Hoi Natalia,

Het klopt dat er in die periode geen meterstanden zichtbaar zijn. De meterstanden kan ik echter na die periode wel inzien. De grafiek in " Energieverbruik" staat stil/werkt niet.

grts Marco
Reputatie 2
Badge +8
Dit klopt Marco,

Jouw gegevens zijn doorgezet waardoor deze ontbrekende periode zal worden rechtgetrokken.

Excuses voor het ongemak.

Groeten van Giulia

Reageer