Beantwoord

Waar is de Mijn Energie inlogbutton?

• 31 juli 2017
  • 7 reacties
  • 178 keer bekeken

Badge
Misschien dat ik de weg kwijt ben hoor, maar waarom zie ik de inlogbutton niet meer op de Qurrent website. Nu via Google gezocht op "Inloggen Qurrent" en dan lukt het wel. Maar dat moet toch anders kunnen. Misschien kan iemand mijn dwaling even leiden 🙂
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 31 juli 2017, 13:23

Hoi Arno,

De pagina dient er als volgt uit te zien als je nog niet bent ingelogd;

Indien je wel al ingelogd bent, zie je dit bovenaan in jouw scherm;

Kijk maar even of het lukt met een andere browser 😉
Werkt het met een andere browser ook niet? Ben ik erg benieuwd naar wat je boven in je scherm te zien krijgt en mag je een screenshot naar me toesturen.

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

7 reacties

Badge +4
Misschien dat ik de weg kwijt ben hoor, maar waarom zie ik de inlogbutton niet meer op de Qurrent website. Nu via Google gezocht op "Inloggen Qurrent" en dan lukt het wel. Maar dat moet toch anders kunnen. Misschien kan iemand mijn dwaling even leiden :-)

Een snelkoppeling maken op B-blad?

als de inlog en ww opgeslagen hebt in de browser ben je meteen ingelogd
Reputatie 2
Badge +8
Is het inmiddels gelukt Arno?

Anders kun je het even proberen in een andere browser?

John.v bedankt voor je hulp!

Groeten van Giulia
Badge
Is het inmiddels gelukt Arno?

Anders kun je het even proberen in een andere browser?

John.v bedankt voor je hulp!

Groeten van Giulia

Dat ik een sk op bb kan aanmaken is mij bekend, maar zou er een button in de menubalk van Qurrent te zien moeten zijn want ik zie deze niet. Ik zal vanmiddag nog even testen met Safari, maar met IE werkt het niet hier (kan zomaar aan de verbinding liggen).
Badge
Misschien dat ik de weg kwijt ben hoor, maar waarom zie ik de inlogbutton niet meer op de Qurrent website. Nu via Google gezocht op "Inloggen Qurrent" en dan lukt het wel. Maar dat moet toch anders kunnen. Misschien kan iemand mijn dwaling even leiden :-)

Een snelkoppeling maken op B-blad?

als de inlog en ww opgeslagen hebt in de browser ben je meteen ingelogd

Dank John,
Is mij bekend, alleen ik zocht de menumogelijkheid daar ik vanaf de homepage met IE nu geen enkele mogelijkheid heb om in te loggen; kan natuurlijk ook zomaar aan de verbinding liggen (werken in de Cloud).
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Arno,

De pagina dient er als volgt uit te zien als je nog niet bent ingelogd;

Indien je wel al ingelogd bent, zie je dit bovenaan in jouw scherm;

Kijk maar even of het lukt met een andere browser 😉
Werkt het met een andere browser ook niet? Ben ik erg benieuwd naar wat je boven in je scherm te zien krijgt en mag je een screenshot naar me toesturen.

Groeten van Giulia
Badge +4
Nou ik het lukt mij ook niet via firefox deze gebruik ik altijd. De beveiligingen van diverse browsers en van de security pakket gooit ook vaak roet in het eten zo gezegd.
Mij lukt het altijd via mijn mobiel via de pc en tablet ondanks dat het mij voorkeur niet heeft. gebruik ik google chrome
ik hoop dat je hier iets mee kan.
Reputatie 3
Badge +8
Bedankt voor je informatie, John!

De screenshots van Giulia laten zien waar de button geplaatst is en waar je deze moet vinden.
Wanneer ik inlog via Google Chrome, Internet Explorer of Safari is de inlogknop gewoon nog zichtbaar.

Kun je de volgende keer dat je via www.qurrent.nl de inlogknop niet kan vinden een screenshot maken? Krijg je dit alleen wanneer je gebruik maakt van Firefox?

Ik hoor graag van je!

Groetjes, Nina

Reageer