Beantwoord

Waar kan ik de netbeheerkosten en mijn type aansluiting terugvinden?

• 18 december 2017
  • 3 reacties
  • 117 keer bekeken

Hallo,
Waar kan ik de netbeheerderskosten die in rekening worden gebracht vinden? en staat hier dan ook bij welke aansluiting ik heb?
in het financieel overzicht op mijn energie zie ik de maandbedragen wel maar kan ik geen gedetailleerde uitsplitsing. Ook staat er nergens bij mijn gegevens welke aansluiting ik heb.

ik hoor graag van u.
MvG

Djimmer
icon

Beste antwoord door Jeroen van Qurrent 20 december 2017, 12:06

Hoi DjimmevanderWeerd,

Welkom op de community! Een goede vraag: ik heb je type aansluiting even voor je opgezocht het gaat om een 3 x 25A t/m 3 x 35A aansluiting. De kosten van de netbeheerder kun je op deze site vinden. *Deze kosten staan ook in Mijn Energie bij je contract/tarieven. Kan ik je verder nog ergens mee helpen?

Groet,

Jeroen
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi DjimmevanderWeerd,

Welkom op de community! Een goede vraag: ik heb je type aansluiting even voor je opgezocht het gaat om een 3 x 25A t/m 3 x 35A aansluiting. De kosten van de netbeheerder kun je op deze site vinden. *Deze kosten staan ook in Mijn Energie bij je contract/tarieven. Kan ik je verder nog ergens mee helpen?

Groet,

Jeroen
Reputatie 4
Badge +12
Het gaat kennelijk over een >3*25A... Meer dan 3*25A dus. Zo'n aansluiting is bijna €600 per jaar duurder dan een 3*25A. Een (voormalig) bedrijfspand of een fikse warmtepomp? Als je die extra 7kW niet nodig hebt, zou ik de aansluiting laten wijzigen.

Groet, Frans
Reputatie 5
Badge +13
@DjimmervanderWeerd Frans zijn tip is inderdaad heel handig! Er zitten wel kosten aan verbonden om het te laten wijzigen, maar die haal je er wel uit.

Reageer