Beantwoord

Waar kan ik het beste mijn termijnbedrag wijzigen?

• 7 december 2018
  • 1 reactie
  • 143 keer bekeken

Hallo,

ik ben overgestapt naar jullie bedrijf maar heb een maand geleden een bevestigingsmail gehad maar niks meer gehoord. Hoe weet ik mijn maandbedrag en waar kan ik dit straks aanpassen?

Groeten, Anja
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 10 december 2018, 11:32

Hoi @aartjeerika.

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht.

Als het goed is heb je van ons op 7 oktober 2018 een contractbevestiging per mail ontvangen. Hier staat ook je vooraf berekende termijnbedrag in vermeld.
Als je het niet eens bent met dit termijnbedrag en je dit wilt aanpassen kun je dit het beste doen in de digitale omgeving van Mijn Energie. Hier kun je je termijnbedrag wel met maximaal 10% naar beneden aanpassen en met maximaal 100% omhoog. Mocht je je termijnbedrag buiten deze kaders willen aanpassen dan kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen op 088 777 1200.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @aartjeerika.

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht.

Als het goed is heb je van ons op 7 oktober 2018 een contractbevestiging per mail ontvangen. Hier staat ook je vooraf berekende termijnbedrag in vermeld.
Als je het niet eens bent met dit termijnbedrag en je dit wilt aanpassen kun je dit het beste doen in de digitale omgeving van Mijn Energie. Hier kun je je termijnbedrag wel met maximaal 10% naar beneden aanpassen en met maximaal 100% omhoog. Mocht je je termijnbedrag buiten deze kaders willen aanpassen dan kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen op 088 777 1200.

Groeten,
Julian

Reageer