Beantwoord

Waar kan ik mijn contractgegevens inzien op Mijn Energie?

Beste Qurrent,

Ik kan nergens mijn contract vinden in "Mijn Energie" Ik zou verwachten hem te kunnen vinden onder "Mijn Energie"->"Profiel"->"Contractgegevens".

Ik zie wel en start en einddatum voor mijn Windtegoed, maar niks meer dan dat. Kijk ik op de juiste plek?
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 22 december 2017, 14:01

Hoi BenjaminHillier!

Leuk je hier te zien op onze community ;)

Zo te lezen heb je de juiste pagina zelf gevonden in de MijnEnergie omgeving.
Echter geef je ook aan dat er geen contract te vinden is in jouw profielgegevens.

Kun je mij een screenshot toesturen van wat je in je scherm ziet? (mag ook hier).
Dan help ik je er graag mee verder.

Groet van Giulia

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hoi BenjaminHillier!

Leuk je hier te zien op onze community ;)

Zo te lezen heb je de juiste pagina zelf gevonden in de MijnEnergie omgeving.
Echter geef je ook aan dat er geen contract te vinden is in jouw profielgegevens.

Kun je mij een screenshot toesturen van wat je in je scherm ziet? (mag ook hier).
Dan help ik je er graag mee verder.

Groet van Giulia
Voor de laatste 3 dagen, zie ik alleen maar dit gezien.

Voor dat tijd, zag ik alleen een overzicht van mijn betalingstermijnen en een vakje over mijn windtegoed!
Reputatie 3
Badge +6
Hallo Giulia, ik zie bij mij ook al een aantal dagen het zelfde regeltje zodra ik op Profiel klik.

Groet Harry """EN PRETTIGE DAGEN ALLEMAAL OP DE COMMUNITY EN BIJ QURRENT !!""""
Reputatie 3
Badge +9
Hoi BenjaminHillier en H.J.Ploeg,

Ik heb dit doorgegeven aan mijn collega's van de technische dienst. Zodra ik een update heb horen jullie van ons!

Groet,

Jeroen

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen